کسب مقام قهرمانی شطرنج دانش آموزان جهان توسط سحر معصومی دانش آموز گیلانی

رشت (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد « سحر معصومی » دانش آموز گیلانی در رده سنی زیر 14سال دختران در مسابقات قهرمانی دانش آموزان جهان به مقام قهرمانی رسید.

کد مطلب: ۱۱۳۲۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام قهرمانی شطرنج دانش آموزان جهان توسط سحر معصومی دانش آموز گیلانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان امیر سراجی گفت: این مسابقات به صورت آنلاین وتحت پلتفرم chess premium و نظارت دوربین توسط کمیته فنی فدراسیون جهانی ورزش دانش آموزی در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار شد.
وی افزود: در مرحله مقدماتی که به روش سوئیسی و در 11 دور برگزار شد 9 نفر از دختران دانش آموز کشورمان توانستند جواز حضور در فینال را کسب کنند. فینال این رده با حضور 40 نفر از برترین های شطرنج جهان در 9 دور برگزار و در نهایت سحر معصومی دانش آموز گیلانی توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین دیگر دانش آموز گیلانی ،آوا یزدانی، هم توانست مقام پنجم این رقابت ها رو بدست آورند.
قابل ذکر است که برای تمامی بازیکنان حاضر در مرحله فینال اعتبار نامه صادر و قهرمان مسابقات ضمن کسب جایزه نقدی مسابقات، جواز حضور در مسابقات دانش آموزی جهان 2021چین را دریافت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار