اقدام نوآورانه آذربایجان غربی در ایجاد دبیرخانه همکاری مشترک سازمان‌های مردم نهاد با آموزش و پرورش استثنایی

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اعضای شورای راهبری سازمان نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اقدام نوآورانه آذربایجان غربی در ایجاد دبیرخانه همکاری مشترک سازمان‌های مردم نهاد با آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در بخشی از این نشست که با حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استثنایی استان ها و با محوریت ارائه گزارش فعالیت های استان آذربایجان غربی برگزار شد ، اظهار کرد: آموزش و پرورش آذربایجان غربی یکی از آموزش و پرورش های کشور است که در آن اطلس یادگیری به خوبی پیاده شده است و توجه این استان به وضعیت همه دانش آموزان در شرایط کرونا جای تقدیر دارد.

وی افزود: تداوم و همه گیری آموزش، پوشش صد در صدی دانش آموزان، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از دستگاه مکانیزه ضدعفونی در مدارس از جمله مواردی است که آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی به خوبی به آن ها پرداخته است.

حسینی در ادامه گفت: انجام خوب پروژه مهر با رعایت همه جوانب آن، اجرای خوب برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی و استفاده از ظرفیت خانواده ها در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان استثنایی از دیگر فعالیت های آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان غربی است که جای تقدیر دارد.

معاون وزیر با بیان اینکه بر اساس آمایش سرزمینی از 210 مدرسه مورد نیاز استثنایی در کشور 10 مدرسه متعلق به استان آذربایجان غربی است اظهار داشت: با تلاش خوب این استان مراحل تامین زمین این ده مدرسه انجام شده است و به زودی با مشارکت خیرین ساخت این مدرسه ها آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پایان گفت: آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان غربی در اجرای بسته های تحولی عملکرد خوبی داشته است که توسعه مشارکت ها و ایجاد دبیرخانه همکاری مشترک سمن ها با آموزش و پرورش از اقدامات نوآورانه این استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار