با حضور معاونین اداره کل و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران استان زنجان:

باید برنامه ریزی دقیق، منسجم و منعطف برای اجرای برنامه ها داشته باشیم

زنجان (پانا) - جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران استان زنجان، معاونین اداره کل و سایر اعضا کمیته، در سالن اجتماعات شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
باید برنامه ریزی دقیق، منسجم و منعطف برای اجرای برنامه ها داشته باشیم

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در ابتدای این جلسه با تقدیر از حضور و همراهی کلیه اعضا کمیته و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بسیج دانش آموزی، گفت: با توجه به شرایط پیش رو و شیوع ویروس کووید 19 باید شرایطی فراهم شود که فعالیت هایمان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و در فضای مجازی صورت گیرد.

گنج خانلو با اشاره به رشادت های شهدا در ایام دفاع مقدس، تصریح کرد: ضرورت دارد با برنامه ریزی دقیق و منسجم، تصمیمات منعطف و با در نظر گرفتن شرایط ویژه از برنامه ها عقب نمانیم.

وی گفت: شبکه شاد ظرفیت های فراوانی دارد و اخیرا این امکان وجود دارد که معاون پرورشی مدارس در کنار حضور در کلاسهای آموزشی، کانال و گروه اختصاصی با حضور کل دانش آموزان مدرسه تشکیل دهد و برنامه هایمان به شکل مجازی استمرار داشته باشد.

سرهنگ بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران استان در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری های اعضا کمیته، اظهار داشت: شهدا الگوی کاملی در زندگی ما هستند و اگر حوادث انقلاب تا پایان دفاع مقدس را مرور کنیم، بصیرت در جای جای آن دیده می شود.

وی اضافه کرد: بحمدلله امروز دانش آموزان ما الگوهای بسیار خوبی پیش رو دارند و ما وظیفه داریم این الگو ها را به خوبی معرفی کنیم.

بابایی در پایان ابراز داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمالی ضرورت دارد تمام برنامه ها را با همت، خلاقیت، با محوریت فضای مجازی و با رعایت پروتکل ها پیش برده و نهایت استفاده را ببریم.

گفتنی است در این جلسه دستوالعمل هفته بسیج دانش آموزی توسط توفیقی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان، تشریح گردید و کلیه اعضا حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار