مینایی پور: هر هفته یک موضوع آموزشی به اولیا ارائه می‌شود

تهران (پانا) - به گفته مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش اداره کل انجمن اولیا و مربیان در آموزش و پرورش، آموزش‌های مجازی را برای اولیا در نظر گرفته و هر هفته یک موضوع آموزشی را به آنها ارائه می‌دهد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مینایی پور: هر هفته یک موضوع آموزشی به اولیا ارائه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، فرحناز مینایی پور مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش در برنامه «گفت‌وگوی علمی» اظهار کرد: ما هم اکنون حدود ۱۵ میلیون دانش آموز و ۳۰ میلیون هم اولیا داریم که این تعداد دانش آموز را تحت پوشش قرار می‌دهند.

وی با اشاره به نقش کلیدی اولیا در تعمیق یادگیری دانش آموزان گفت: نقش خانواده‌ها به ویژه مادران در این دوران کرونایی که دانش آموزان بیشترین وقت خود را در منزل سپری می‌کنند و مجازی درس می‌خوانند بسیار پررنگ تر و بیشتر شده است.

مینایی پور با اشاره به برنامه ریزی‌ها برای ارائه آموزش به اولیای دانش آموزان گفت: اداره کل انجمن اولیا و مربیان در آموزش و پرورش، آموزش‌های مجازی را برای اولیا در نظر گرفته و هر هفته یک موضوع آموزشی را به آنها ارائه می‌دهد.

مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش افزود: اکثر آموزش‌های انجمن اولیا و مربیان در سطح عمومی و درباره چگونگی تعلیم دادن و رفتار کردن با دانش آموزان در منزل است.

وی با اشاره به اهداف اصلی از اجرای طرح «آموزش‌های گفت‌وگو» گفت: معاونت زنان ریاست جمهوری طی سه سال اخیر به این نتیجه رسید که میزان گفت‌وگو در خانواده‌ها بسیار کاهش یافته به طوریکه قبل از کرونا در شبانه روز ۲۰ دقیقه می‌رسید و لذا برنامه ریزی‌های صورت داد تا میزان این گفت‌وگوها بیشتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار