در جریان سفر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به سیستان و بلوچستان

۷ پروژه هنرستانی دارالفنون در شهرستان‌های قطب سیستان و بلوچستان ساخته می شود

زاهدان (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به سیستان و بلوچستان از ساخت ۷ پروژه هنرستانی دارالفنون در شهرستان های قطب سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
۷ پروژه هنرستانی دارالفنون در شهرستان‌های قطب سیستان و بلوچستان ساخته می شود

صبح امروز در جریان سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به زاهدان پروژه ۱۲ کلاسه هنرستان کاردانش دارالفنون در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر، زیربنای ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی با مشارکت سازمان نوسازی مدارس کشور و همچنین کمک مالی یکی از خیرین به نام «محمد ایثاری» کلنگ زنی شد.

مهراله رخشانی مهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته و تخصیص اعتبار لازم ۷ پروژه بزرگ هنرستانی در شهرستان‌های استان کلنگ زنی و ساخته می شود.
وی افزود: با هدف کوتاه کردن فاصله ها و سرعت بخشیدن به احداث و تکمیل پروژه ها در مناطق مختلف حاضر می شویم تا بتوانیم از نزدیک کمبودها و مشکلات را احصا و در راستای کاهش آنها تلاش کنیم.
وی ادامه داد: هدف از احداث این هنرستانها توسعه مهارت آموزی و اشتغال زایی برای دانش آموزان در راستای عملیاتی کردن اهداف سند تحول بنیادین و سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: ۲۵ برنامه شاخص محور و عملیاتی از سوی وزیر آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جاری اعلام شده در راستای توسعه آموزشهای مهارتی دانش آموزان است.

رخشانی مهر همچنین از احداث 6 کلاس درس در قالب ٢ مدرسه ٣ کلاسه در روستای گواتامک در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان خبر داد که امروز انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار