فاضلی: به مردم حق می‌دهم اما کارنامه‌ام قابل دفاع است

تهران (پانا)-سرمربی نساجی قائمشهر درباره آخرین وضعیت این تیم پس از انتخاب به عنوان سرمربی توضیح داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فاضلی: به مردم حق می‌دهم اما کارنامه‌ام قابل دفاع است

به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، وحید فاضلی سرمربی تیم نساجی مازندران در گفت‌وگو با برنامه موج ورزش درخصوص اردوی کیش اظهار کرد: هفت جلسه تمرین و دو بازی تدارکاتی در این اردو انجام دادیم که در کل برآیند مثبتی داشت و رضایت‌بخش بود.

وی درباره فرایند جذب بازیکنان نساجی در فصل پیش‌رو افزود: ۴ بازیکن تمدیدی داشتیم و ۷ بازیکن لیگ برتری می‌توانستیم بگیریم، چاره‌ای جز این نداشتیم که ۹ بازیکن لیگ یکی و سهمیه آزاد جذب کنیم، به همین خاطر با توجه به محدودیت بودجه، خیلی سریع دست‌به‌کار شدیم، ضمن اینکه دانه‌درشت‌ها را تیم‌های بزرگ و پولدار جذب می‌کردند.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: در چنین شرایطی مربی باید لایه‌های زیرین بازیکنان را بشناسد، بازیکنانی که خوب هستند مثل بازیکنان فصل گذشته نساجی که هم استعداد و ظرفیت بالا و هم قیمت پایینی دارند.

فاضلی با بیان اینکه در این زمینه با توجه به شرایط موجود توانستیم شایسته عمل کنیم و بازیکنان خوبی بگیریم، اضافه کرد: شرایط نساجی حتی از آلومینیوم اراک و مس رفسنجان هم سخت‌تر بود، این‌ها تغییراتشان از ما کمتر بود، ضمن اینکه ۱۰ سهمیه لیگ برتری هم داشتند.

وی با عنوان اینکه نساجی واقعاً امسال کار سختی داشت و اگر خوب مدیریت نمی‌شد باید بحران سختی را می‌گذراندیم، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه کارمان را زود شروع کردیم، شرایط خوبی داریم و در حال حاضر روی اعتماد به نفس و هماهنگی بازیکنان تمرکز کردیم تا تیم یکدست و خوبی را راهی مسابقات کنیم.

سرمربی نساجی مازندران در ارتباط با انتظار هواداران از کادر جدید عنوان کرد: از خودم انتظار زیادی دارم، مردم شاید ندانند و بگویند فاضلی فقط دستیار بوده اما کارنامه‌ام قابل دفاع است. با تیم آلومینیوم اراک و خیبر خرم‌آباد از لیگ ۲ به لیگ ۱ صعود کردیم، حضورم در نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک هم منتهی به صعود به لیگ برتر شد و با نساجی هم در فصلی که گذشت توانستیم نتایج در خور شأنی را کسب کنیم. در تمام این سال‌ها به‌عنوان دستیار اصلی نقش پررنگی داشتم. به مردم حق می‌دهم، خیلی‌ها شناخت کافی ندارند اما امیدوارم باز هم بتوانم اعتماد مردم خوب مازندران را جلب کنم. هنوز سرمربیگری‌ام به مردم ثابت نشده ولی همه می‌دانند استقلال مرا می‌خواست، قبل از آن هم از چند تیم‌ بزرگ پیشنهادات خوبی داشتم.

فاضلی در مورد وضعیت کادر فنی گفت: همانطور که در جذب بازیکن، خوب کار کردیم، در انتخاب همکاران هم به‌درستی و هدفمند عمل کردیم. آقایان ابطحی و فیض‌کریملو افتخار دادند و در کنارم ماندند، آقایان فرزانه و مبعلی و همچنین آقای حسن‌زاده را به‌عنوان یک بزرگ‌تر اضافه کردیم. به‌دنبال کسی هستم کاری که خودم برای آقای فکری انجام می‌دادم را انجام دهد. سعی می‌کنم با هماهنگی باشگاه در مقاطع کوتاه‌مدت مربیان جوان و بومی متعددی را در کنار تیم بیاورم تا هر آنچه در وجودم هست به آنها کمک کنم.

سرمربی نساجی مازندران درخصوص به‌کارگیری بازیکنان جوان بومی یادآور شد: اولویت و تمام تمرکزم این است تا ابتدا نساجی را از آب و گل بیرون بکشم، سپس به این دغدغه هم توجه می‌کنم. ضمن اینکه از بین بازیکنان جوان در حال حاضر علیرضا امیرخانی به جمع ما اضافه خواهد شد.

فاضلی در پایان گفت: در روزهای اخیر امیرحسین موسی‌زاده که یک بازیکن مازندرانی است را جذب کردیم و در نظر داریم تا حسن نجفی را نیز به جمعمان اضافه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار