فرماندار اسلامشهر:

شهرداری تهران باید تا پایان سال جاری از حریم اسلامشهر برود

اسلامشهر(پانا) - جلسه شورای مدیران شهرداری اسلامشهر با حضور فرماندار، معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری و شهردار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تهران باید تا پایان سال جاری از حریم اسلامشهر برود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر در این جلسه، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: شهردار اسلامشهر و مدیران شهرداری شبانه روز در صحنه خدمت به مردم حضور دارند و این مورد موحب دلگرمی و نکته ارزشمندی است.

او با بیان اینکه حضور مستقیم مدیران در میدان کار سرعت عمل در انجام امور را بالا می‌برد، تصریح کرد: نمونه بارز و مصداق عینی این موضوع را ما در حادثه آتش‌سوزی شهر لبنیات شاهد بودیم که حضور شهردار و مدیران شهرداری در کنار آتش‌نشانان و تلاش موثر آنان برای مهار بحران نشان داد همه پای کار هستند.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: دستگاه‌های خدمات رسانی مانند شهرداری در شرایط اقتصادی حاکم و مشکلات ناشی از تحریم باید ضمن جلب رضایت مردم نسبت به تامین درآمدهایشان نیز تلاش کنند که این مهم هنر مدیریت مضاعفی را می‌طلبد.

مرسلپور در ادامه به مداخلات شهرداری تهران در حریم اسلامشهر نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران باید تا پایان سال جاری از حریم اسلامشهر برود و لازم است مدیران شهرداری اسلامشهر در صیانت از حریم کوتاه نیایند و با موارد تخلف قاطعانه برخورد کنند. ضمن اینکه نوع و کیفیت خدمات نیز در محدوده حریم باید گسترده‌تر باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر بر موضوعاتی از جمله، شناسایی و ساماندهی ساختمانهای متروکه و ابنیه فاقد استحکام، آمادگی شهرداری برای بارشهای پیشرو در پاییز و زمستان، ارتقاء سیما و منظر شهر و ایجاد جذابیت برای حضور مردم در اماکن عمومی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار