معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

باسوادی بیشتر، توسعه جامعه را سرعت می‌بخشد

تهران(پانا)- به مناسبت روز جهانی باسوادی از رؤسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان و فعالین سوادآموزی شهرستان های استان تهران تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
باسوادی بیشتر، توسعه جامعه را سرعت می‌بخشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در مراسمی با حضور معاون سوادآموزی، رئیس اداره حراست، رئیس اداره حقوقی،املاک و حمایت قضایی، رئیس هیأت رسیدگی به تخلفات اداری از رؤسا و کارشناسان و فعالین نهضت سواد آموزی مناطق 21گانه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

زینالی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره بر تداوم و استمرار تلاش‌ها تا ریشه‌کنی بی‌سوادی و ارتقای شاخص‌های باسوادی استان گفت: اهتمام و توجه به بهبود کیفیت آموزشی در کنار کمیت و رفع موانع و مشکلات موجود در جذب و آموزش بی‌سوادان با استفاده از شیوه‌ها و روش‌های مناسب تدریس و کلاس‌داری باید در دستور کار جدی قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه ملت ایران مردمی دوستدار دانش، با فرهنگ و دارای تاریخ غنی و دانشمندان بزرگی هستند، اظهار کرد: زیبنده کشور ما نیست در عصری که عصر علم و دانش و فن‌آوری است دارای جمعیتی هر چند محدود اما بی‌سواد باشد.

زینالی در ادامه خاطرنشان کرد: هر چه افراد جامعه به سمت باسوادی و باسواد شدن پیش روند، یقیناً سیر تحول و رویکرد آن جامعه به سمت توسعه سریع‌تر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار