تکمیل ثبت نام دانش‌آموزان تشکیلات در سامانه جذب پیشتازان در ناحیه یک ری

شهرری(پانا)- مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه‌یک‌ شهرری از جذب و تکمیل ثبت‌نام دانش‌آموزان تشکیلات پیشتاز در این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل ثبت نام دانش‌آموزان تشکیلات در سامانه جذب پیشتازان در ناحیه یک ری

افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه‌ یک شهرری در این رابطه گفت: سازمان دانش‌آموزی در جذب و ثبت نام دانش‌آموزان پیشتاز با ثبت ظرفیت بالای 6561نفر دانش‌آموز در سی مدرسه تمام تشکیلاتی کار خود را ادامه می‌دهد.

او در ادامه افزود: انجام فعالیت‌های اجتماعی و گروهی اعضای تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان و فرزانگان موجب تقویت حضور در جمع و ارتباط با افراد می‌شود و آنان را به سمت اجتماعی شدن هدایت می‌کند.

شهبازی با اشاره به فعالیت‌های گوناگون سازمان دانش‌آموزی افزود: توجه خاص به فعالیت‌های گوناگون و متنوع سازمان دانش‌آموزی مکملی است که دانش‌آموزان آن را از کلاس درس آغاز و خارج از مدرسه انجام می‌دهند و امید است که تمام فعالیت‌های تشکیلات پیشتاز هم مسیر طبیعت کنونی کشور به ویژه آموزش‌های لازم در راستای پیشگیری از بیماری همه گیر کرونا باشد.

مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت ثبت‌نام دانش‌آموزان ، مدارس همچنان با اشتیاق به ثیت نام دانش‌آموزان خود در سامانه جذب پیشتازان ادامه می‌دهند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار