در تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تبریز مطرح شد:

نمایندگان مجلس باید طرحی برای جذب مستقیم کاگران در ادارات ارائه دهند

تبریز(پانا) - محرم محمدزاده نیز با اشاره به بمباران شهر‌های جمهوری آذربایجان و فوت کودکان گفت جنگ محکوم است و امیدواریم هرچه سریعتر صلح در قره باغ برقرار شود و شاهد آزادسازی قره‌باغ باشیم.

کد مطلب: ۱۱۳۱۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس باید طرحی برای جذب مستقیم کاگران در ادارات ارائه دهند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، وی افزود: از اقدامات دکتر بهشتی در زمینه پرداخت حقوق ها و ایجاد خزانه متمرکز تشکر می‌کنم.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برخی شرکت‌ها پول به حسابشان واریز می‌شود اما از پرداخت حقوق ها تا چند روز خبری نیست.
محمدزاده اضافه کرد: تا زمانی که قانونی برای تصویب قانون مندی کار کارگران مصوب نشود، موضوع قرارداد‌های شهرداری حل نمی‌شود که لازم است با همکاری نمایندگان مجلس طرحی برای جذب مستقیم کاگران در ادارات و سازمان ها ارائه شود.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: خط آهن تبریز-میانه به نحوی درحال اجرا است که اگر این اتفاق رخ دهد جوادیه‌ تهران در تبریز به وقوع خواهد پیوست که هدف آنها جلوگیری از پیشرفت تبریز است که باید نمایندگان مجلس به این موضوع وارد شوند.
فریدون بابایی اقدم گفت: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل از بدو تاسیس این سازمان از ساماندهی مشاغل غافل شده است و امروز کمیسیون های ماده ۱۰۰ تجمیع شد و بسیاری از مشکلات رفع شد که پیشنهاد داریم کمیسیون‌های ماده ۲۰ نیز تجمیع شود تا بسیاری از مشکلات رفع شود.
وی تاکید کرد: اخیراً نامه‌ای با امضای استاندار به وزارت کشور فرستاده شده تا بخش باسمنج تشکیل یابد که این با وجود سیاست گذاری های شهری است که معلوم نیست این تصمیم چگونه گرفته شده و آیا استاندار برنامه‌ای برای این موضوع دارد یا خیر، چرا که هر شهر با پیرامون آن در نظر گرفته می‌شود.
بابایی اقدم تصریح کرد: کندرود به عنوان یک محله به تبریز الحاق شده نباید امروز از تبریز جدا شده و مستقل شود.
شکور اکبرنژاد همچنین گفت: کمیته‌ای مصوب شود تا روسای کمیسیون خدمات شهری، عمران، بازرسی و مدیران شهرداری ایجاد شود تا پیگیر رفع مشکلات خیابان دارایی باشند.
وی تاکید کرد: متاسفانه قدرت شورای شهر به قدری است که به شهرداری بگوید بالای چشمت ابرو است اما سایر سازمان ها به خصوص راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی به نحو احسن به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار