جلسه آموزشی مسئولین سوادآموزی شهرستان بویراحمد با راهنمایان نهضت سوادآموزی

یاسوج (پانا) - جلسه آموزشی توجیهی مسئولین سواد آموزی شهرستان بویراحمد با راهنمایان نهضت سوادآموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه آموزشی مسئولین سوادآموزی شهرستان بویراحمد با راهنمایان نهضت سوادآموزی

در این جلسه ابتدا رییس اداره سوادآموزی شهرستان بویراحمد ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول در ارتباط با نحوه کار و چگونگی همکاری مطالبی بیان نمود.

اسکندر احمدی با تقدیر از راهنمایان که در راه ریشه کنی بی سوادی تلاش می کنند، اظهار کرد: از شما راهنمایان پرتلاش و متعهد که با شیوع ویروس کرونا دلسوزانه در راستای فعالیت های یاددهی- یادگیری گام های موثری برداشته­ و خواهند برداشت، قدردانی می کنم.

احمدی گفت: بی سوادی فرایندی است سازمان یافته و برنامه ­ریزی شده به منظور ایجاد آگاهی، شناخت و مهارت در افراد بزرگسال تا بتوانند در جهت تکامل و تعالی حرکت کنند و در سرنوشت جامعه خود از لحاظ اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مشارکت فعالانه و موثر داشته باشند.

در ادامه سید محمد علی پناهنده کارشناس مسئول اداره نهضت بویراحمد بیان کرد: رسالت همه ما زدودن فقر فرهنگی در جامعه است که باید نسبت به این امر تعهد داشته باشیم.

پناهنده با اشاره به اینکه راهنمایان باید با مربیان سوادآموزی همکاری و تعامل داشته باشند افزود: راهنمایان از هر گونه تخلف خود داری کنند و صداقت و وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در پایان جلسه راهنمایان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند که پاسخ لازم در این زمینه داده شد و توصیه های لازم در این زمینه انجام گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار