کسب رتبه های کشوری شهر تهران در جشنواره الگوهای برتر تدریس

تهران (پانا) -دبیران متوسطه نظری شهر تهران، موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در جشنواره الگوهای برتر تدریس در سال تحصیلی 99-98 شدند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه های کشوری شهر تهران در جشنواره الگوهای برتر تدریس

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، پانته‌آ درّی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و نقش مهم دبیران در هدایت جریان یادگیری و ایجاد موقعیت های مناسب برای یادگیری با کیفیت، به ویژه در آموزش های غیرحضوری، این مهم با محوریت گروه های آموزشی متوسطه در طراحی آموزش های غیرحضوری، تدوین طرح درس مناسب، تولید محتوای آموزشی، ارائه دروس در بستر های تعاملی مناسب، ارزشیابی از تحقق اهداف دروس و تعمیق یادگیری انجام می شود.
وی افزود: همچنین برنامه های کیفیت بخشی شامل دانش افزایی معلمان و دوره های ضمن خدمت، موضوعات پداگوژی و تکنولوژی، حضور در جشنواره‌ها و مسابقات از دیگر ماموریت های اداره گروه های آموزشی و تولید محتوای دوره متوسطه است. همچنین در شانزدهمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس در بخش غیر حضوری دبیران شهر تهران سه رتبه کشوری در رشته های جغرافی، آزمایشگاه علوم2 و منطق را کسب کردند.
دری، ضمن تشکر از حضور فعال دبیران در استفاده بهینه از امکانات موجود برای ارتقا کیفیت آموزشی گفت: نیروی انسانی متخصص و متعهد از ارکان اساسی مدیریت جریان یادگیری در زیست بوم جدید است. کاربرد هوشمندانه فناوری و بهره گیری از محیط های متنوع یادگیری می تواند تجربه یادگیری لذت بخش و فعال را برای متربیان فراهم کند. اینگونه خلاء ناشی از عدم حضور دانش آموزان در مدرسه جبران می شود و فرآیند یاددهی-یادگیری ادامه داشته خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار