ابلاغ راهنمای عمل کیفیت بخشی به گروه‌های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی

تهران (پانا) - راهنمای عمل کیفیت بخشی به گروه‌های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های هفتم و هشتم به استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ راهنمای عمل کیفیت بخشی به گروه‌های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، راهنمای عمل کیفیت بخشی به گروه های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم از سوی علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزرات آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شد.

در این ابلاغ آمده است:

«به استناد شیوه نامه اجرایی گروه های آموزشی و تربیتی به شماره 189983 مورخ 07/11/1398 و در راستای اجرای فعالیت 8-1 کیفیت بخشی به گروه های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی پایه هی هفتم و هشتم ذیل برنامه شماره 10 با عنوان « مستندسازی تجربیات در حوزه عمل تربیت بر اساس مبانی نظری برای ارائه به نهاد های علمی بین المللی» از زیر نظام پژوهش و ارزشیابی برنامه ابلاغی سال 1399 موضوع بخشنامه شماره 140/116 مورخ 03/02/1399 به شرح شیوه نامه پیوست، راهنمای فعالیت های کیفیت بخشی گروه های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم ابلاغ می شود.

شایسته است ضمن رعایت مفاد این راهنما و هماهنگی با دبیرخانه راهبری کشوری( اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به شماره ابلاغیه 500/123015) تدابیری اتخاذ گردد تا اقدامات لازم به عمل آید.»

برای دریافت کامل راهنما اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار