مراسم گلباران و عطر افشانی مزارشهدادرفدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

تهران (پانا) - به مناسبت گرامی‌داشت سالروز شهادت امام رضا (ع) و آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهید گمنام ، در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گلباران و عطر افشانی مزارشهدادرفدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

سیداکبر اسحقی مسئول بسیج ورزشکاران سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهارکرد:در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان در سخنانی ضمن تقدیر ازتلاش‌گران عرصه ورزش کشور هفته‌ تربیت‌بدنی را فرصتی برای اطلاع رسانی دستاوردهای ورزش دانست.

احمدی با اشاره به افتتاح 450 خانه ورزش روستایی در هفته جاری و 1150 خانه ورزش روستایی تا پایان سال افزود: اگر همدلی و هم افزایی باشد، می‌توانیم شاهد حضور گسترده مردم در عرصه ورزش باشیم و این اعتقاد را داریم که اولویت اصلی توسعه ورزش همگانی است

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه سید الشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر در ادامه بیان کرد: بیش از پنج هزار شهید ورزشکار از دوران دفاع مقدس و 135 ورزشکار شهید مدافع حرم داریم که به آنها افتخار می کنیم.

اسحقی با اشاره به اینکه در شهرستان اسلامشهر نیز 75شهید ورزشکار داریم، وجود خانواده‌های شهدا را مایه برکت و افتخاردانست و خاطر نشان کرد: هر قدمی که برداشته می‌شود، حاصل دعای آنها است و امیدوارم قدردان وجود آنها باشیم.

دراین مراسم که مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و سردار یزدانی مسئول تربیت بدنی سپاه محمد رسول الله حضور داشتند، ضمن عطر افشانی و گلباران مزار شهید گمنام و قرائت فاتحه توسط مسئولین، از خانواده شهیدان عباس آبیاری و مسعود عسگری نیزتجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار