رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش  استان خبر داد:

برگزاری انتخابات انجمن های اولیا و مربیان مدارس خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش  استان خراسان جنوبی، با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن های اولیا و مربیان مدارس در طی هفته پیوند اولیا عنوان کرد امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این برنامه به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۱۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات انجمن های اولیا و مربیان مدارس خراسان جنوبی

سید محمد رضوی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برنامه های هفته پیوند اولیا و مربیان امسال با شعار «مدرسه، کانون تربیتی محله» از 24 تا 30 مهر ماه برگزار می شود.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه های شاخص هفته پیوند، دیدار وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل استان ها و مدیران انجمن های اولیا و مربیان سطح کشور به صورت ویدئو کنفرانسی است.
او، تقویت اتاق های گفتگوی اولیا را یکی دیگر از برنامه های هفته پیوند بر شمرد و گفت: در حال حاضر 160 اتاق گفتگو در سطح مدارس استان فعال است که از آنها در زمان دیدار اولیا با معلمین، تشکیل جلسات انجمن و تشکیل کارگروه ها استفاده می شود.
رضوی از افتتاح مراکز یادگیری محلی خانواده در سطح استان خبر داد و افزود: در حال حاضر، در هر شهرستان یک مرکز فعال است که در آن ها آموزش های خانواده به والدین داده می شود و باعث می شود تا مدرسه بتواند با مساجد، مراکز فرهنگی و حرفه های مختلف ارتباط بگیرد و دانش آموز را تقویت کند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده با نیازهای ویژه گفت: در این ایام، مرکز راهنمایی و مشاوره شهرستان بیرجند، پس از اعمال تغییرات، راه اندازی مجدد می شود.
او، در خصوص برگزاری انتخابات انجمن های اولیا و مربیان گفت: در سالهای گذشته، انتخابات انجمن های اولیا و مربیان مدارس به صورت حضوری انجام می شده است، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به دو صورت انتخابات در سطح مدارس برگزار می شود.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با برگزاری انتخابات، فعالیت های انجمن در 2 هزار مدرسه استان آغاز می شود، گفت: در روش اول و در مدارس دارای کمتر از 50 نفر جمعیت، جلسات ملاقات و انتخابات به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در حداقل زمان برگزار می شود.
رضوی افزود: در روش دوم و در مدارسی که بیش از 50 نفر دانش آموز دارند، انتخابات به صورت مجازی در بستر فضای شاد برگزار خواهد شد.
او با اشاره به فعالیت سه کارگروه آموزشی، پرورشی و عمرانی در انجمن های اولیا و مربیان تصریح کرد: امسال با شیوع ویروس کرونا، کارگروه بهداشتی نیز به سایر کارگروه ها اضافه شده است و مدیران مدارس بر حسب توانمندی های والدین ، میتوانند آنها را در این کارگروه ها تقسیم بندی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار