امام جمعه محمودآباد:

نیروی انتظامی مظهر مردم‌داری و مردم‌پناهی است

ساری (پانا) -امام جمعه محمودآباد تأکید کرد که  اگر منصفانه به عملکرد نیروی انتظامی نظر شود به این واقعیت خواهیم رسید که پلیس در نظام اسلامی مظهر مردم داری و مردم پناهی است.

کد مطلب: ۱۱۳۱۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی مظهر مردم‌داری و مردم‌پناهی است

خطیب جمعه محمودآباد در خطبه نماز جمعه این هفته گفت: وقتی بحث از امنیت و ثبات داخلی به میان ‌آید بخش عمده توجهات به سمت پلیس یعنی نیروی انتظامی معطوف می شود.
اگر منصفانه به عملکرد این نیروی مقتدر نظر شود به این واقعیت خواهیم رسید که پلیس در نظام اسلامی مظهر مردم داری و مردم پناهی است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: در این ایام استانمان به عطر شهدای مقاومت از جمله شهید بلباسی فضای متفاوتی پیدا کرده است و مردم نیز استقبال باشکوهی بعمل آورده اند.

امام جمعه شهرستان برخود پلیس هر کشور با مردم را به تبعیت از منش حکومت دانست و خاطرنشان کرد: همانا پلیس در راستای تحقق امنیت پایدار با تقدیم هزاران شهید و بانهایت تلاش در واقع خود را وقف کرده است.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: در تقویم برنامه‌های نظامی فرماندهی کل قوا یکی از شاخص‌ترین آن حضور در جمع دانشجویان در دانشگاه تربیت افسری نیروهای مسلح بوده که در این مراسم خاص مقام معظم رهبری تدابیر لازم را در عرصه های مختلف ابلاغ کردند.
همچنین در مسائل کشور و خصوصاً در سه محور مؤلفه قدرت نظامی فرهنگی و اقتصادی راهبردهای ویژه‌ای را ابلاغ کردند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری راه نژاد کشور را ایستادگی، مقاومت، عقلانیت، نگاه به آینده، ترسیم نگاه به آینده و تربیت نیروهای مسلح بر اساس آینده‌نگری را مطرح نمودند.

خبرنگار دانش‌ آموز: فاطمه زهرا غلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار