امام جمعه رشت:

نسخه های غربی مشکلات اقتصادی را حل نمی کند

رشت ( پانا) -  امام جمعه رشت بیان کرد همانگونه که سودی از برجام به ملت ایران نرسید، دیگر نسخه های غربی نیز نه تنها مشکلات اقتصادی ما را برطرف نخواهد کرد، بلکه ملت ایران را متضرر می کند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نسخه های غربی مشکلات اقتصادی را حل نمی کند

به گزارش ستاد اقامه نماز جمعه گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ایام حزن و اندوه رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: مردم گیلان محبت همیشگی خود به اهل بیت(ع) را ثابت کرده اند و عشق و دلدادگی ویژه ای نسبت به امام رضا(ع) دارند.

وی در ادامه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: ایشان وجود مشکلات اقتصادی در کشور را غیر قابل انکار دانستند و به نقش تحریم های آمریکا در راستای فشار حداکثری بر ایران اشاره فرمودند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه امروز آمریکایی ها سخت ترین تحریم ها را بر ملت ایران اعمال کرده اند، افزود: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته همواره با مشکلات ناشی از تحریم های ناجوانمردانه دشمنان استکباری مواجه بودیم، اما مردم ما با مقاومت خود همواره پیروزی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

امام جمعه رشت، از جمله تحریم های ظالمانه و بی سابقه آمریکا علیه ایران را بستن شبکه های پولی و بانکی بین المللی دانست و تصریح کرد: دشمن برای به زانو درآوردن ملت ایران اقتصاد را نشانه گرفته است، اما بی تردید با تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب و تلاش های مسئولان این ترفند نیز نابود خواهد شد.
وی قانون های غربی را تنها به نفع غربی ها دانست؛ نه سایر ملت ها و خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم فریب وعده های آمریکایی ها را نخورند، زیرا ۴۲ سال است که شاهد دشمنی آنان با ملت بزرگ ایران هستیم و امنیت و آرامش را از منطقه ما و همه مردم مستضعف در سراسر دنیا گرفته اند.

امام جمعه رشت، به دشمنی دیرینه آمریکا و اروپا با ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: امروز به برکت رهبری حکیم و فرزانه و ایستادگی ملت ایران در برابر همه ابرقدرت ها حرفی برای گفن داریم و دشمن جرات تعرض به کشور و نظام را ندارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، عفت، شرم و حیا را لازمه مسائل جنسی دانست و بیان کرد: یکی از مولفه های سبک زندگی اسلامی رعایت عفت، شرم و حیا در همه امور به ویژه امور جنسی است، بنابراین اسلام از آغاز زندگی مشترک زوجین برنامه دارد و برای امور جنسی آداب ویژه ای را تعیین می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار