سرپرست انجمن ورزش در طبیعت:

پاک‌ورزی بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مراتع طبیعی کشور در ۴۰ روز پویش نذر ورزشی

تهران (پانا) - انجمن ورزش در طبیعت طی طرحی ابتکاری به منظور پاک ورزی بافت طبیعی از زباله های پلاستیکی و ماسک پزشکی در مدت 40 روز، موفق به پاک ورزی ۶۲۲ کیلومتر مربع از اراضی و جاذبه های طبیعی سراسر کشور شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پاک‌ورزی بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مراتع طبیعی کشور در ۴۰ روز پویش نذر ورزشی

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزش در طبیعت، این انجمن طی طرحی ابتکاری به منظور پاک‌ورزی بافت طبیعی از زباله‌های پلاستیکی و ماسک پزشکی در مدت 40 روز، موفق به پاک‌ورزی ۶۲۲ کیلومتر مربع از اراضی و جاذبه‌های طبیعی سراسر کشور شد .
حمید نعمتیان، سرپرست انجمن ورزش در طبیعت اعلام کرد: طبق گزارشات واصله در پایان پویش ۴۰ روزه نذر ورزشی بیش از ۶۰۰ کیلومتر توسط ورزشکاران و طبیعت دوستان از ماسک‌های پزشکی و زبالهای پلاستیکی پاک ورزی شد .
او در ادامه گفت: انجمن ورزش در طبعیت با همکاری سازمان تفریحات و ورزش‌های رقابتی و حمایت فدراسیون ورزش‌های ‌همگانی با مشارکت درخشان کمیته‌های متناظر استانی و سایر انجمن‌ها و کمیته‌ها و همچنین مشارکت مردمی موفق به انجام این مهم شد که جای تشکر ویژه از همه عزیزان دارد .
حمید نعمتیان در ادامه، اظهار کرد: آئین پایانی این پویش طی مذاکرات به عمل آمده با مصطفی حاج آقامیر، شهردار کوهستان، کاظم دستگردی، مدیر تربیت‌بدنی و پارسیان، مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک تهران پس از اخذ مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا بصورت مشارکتی با فدراسیون ورزش‌های همگانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گزاری اجتماعی برگزار می‌شود .
نعمتیان اضافه کرد: نذر ورزشی با رویکردهای دیگر هم نظیر کمک و جمع‌آوری تجهیزات ورزشی و ارسال آن به مناطق محروم و آموزش ورزش در طبیعت به افراد بی‌بضاعت توسط مربیان مشتاق در سراسر کشور اقدام می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار