سامانه ابلاغ اعتبار «سمام» رونمایی و معرفی شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در نشست رونمایی از سامانه مدیریت الکترونیکی ابلاغ اعتبار«سمام» بیان کرد استفاده از دانش روز وفناوری های نوین در انجام امور مختلف و حوزه مالی ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۳۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه ابلاغ اعتبار «سمام» رونمایی و معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در مراسم رونمایی از سامانه مدیریت الکترونیکی (سمام) در حوزه کارهای مالی و ذیحسابی سازمان بر اهمیت مدرسه سازی و استفاده از فناوری های نوین در امور مربوطه تاکید کرد.

وی ادامه داد: در موضوع مدرسه سازی باید دانش روز مورد توجه قرار گیرد آن هم در شرایطی که هزینه ساخت بنا به شدت افزایش داشته است و در مواردی تا متری ۷ میلیون تومان هم رسیده است؛ بی توجهی به دانش روز در ساخت مدرسه موجب می شود تا به راحتی در برابر نقد منتقدان قرار بگیریم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به ظرفیت های مالی در نظر گرفته شده برای این سازمان گفت: ظرفیت های قانون بودجه امسال ۶۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سازمان در نظر گرفته است که باید استفاده بهینه ای از آن داشته باشیم.

رخشانی مهر بیان کرد: در شرایط فعلی سازمان از مقطعی که به دلیل کمبود اعتبار پروژه‌های نیمه کاره داشت، عبور کرده است و هیچ پروژه نیمه تمام دولتی یا خیرساز نداریم که تعیین تکلیف نشده باشد.

وی بر استفاده از ظرفیت مشاورین تاکید کرد و گفت: باید به سمت استفاده از شیوه های نو باشیم و همه در این حوزه ها توانمند هستند؛ اگر در همین شرایط بمانیم حتما تا چند سال آینده توانمندی لازم را نخواهیم داشت بنابراین باید اجازه ورود خلاقیت ها و نوآوری های جدید به سیستم را بدهیم.

"سامانه سمام" که برای توزیع هوشمند و هدفمند اعتبارات تملک دارایی استان‌ها و با هدف شفافیت اطلاعات وصرفه جویی در هزینه های جانبی و زمان و ودسته بندی داده های این حوزه راه اندازی شده است، قابلیت رصد مراحل ابلاغ و پرداخت و دسته بندی داده ها را به منظور ایجاد یک آرشیو الکترونیکی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار