پروانه معصومی :دست پرستاران را می بوسم

تهران (پانا) - پروانه معصومی در گفت و گویی با رادیو نمایش از زحمات پرستاران تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پروانه معصومی :دست پرستاران را می بوسم

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، پروانه معصومی در « استودیو هشت » رادیو نمایش از حال و هوای این روزهایش گفت که نزدیک به ۳۰ سال است از تهران به شمال ایران کوچ کرده و در روستایی آرام و خوب نزدیک به صومعه سرا زندگی می کند .
وی در مورد موضوع برنامه که نامه نویسی بود و همینطور در جواب این سوال که آیا تا به حال از طرفدارانش نامه ای دریافت کرده یا نه ، افزود : تا به حال هیچکس برایش نامه ای ننوشته چون کسی تلفن یا آدرسی از ایشان ندارد ، اما در کل علاقه به دریافت نامه دارد و به دوستانش که در خارج از کشور هستند ، گفته تا به جای ایمیل زدن برایش نامه بنویسند .
معصومی در ادامه در مورد بازیگر شدنش افزود ؛ ماجرای بازیگر شدنش برحسب یک اتفاق بود اما اگر به ۵۰ سالِ پیش بازگردد ، باز هم همین حرفه را انتخاب می کند چون هیچ وقت هیچ توقعی از مسئولین نداشته و با ارزش ترین چیزی که برایش وجود دارد احترامی است که از جانب مردم است و این برایش بزرگترین هدیه ای است که از همگان دریافت می کند .
وی دلیل علاقه مندی مردم به خودش را اینگونه توصیف کرد که ؛ هیچ وقت نقش منفی بازی نکرده و اینکه بسیار مردم را دوست دارد و این انرژی منتقل می شود و دو جانبه است .
معصومی در آخر در جواب این سوال که اگر بخواهد نامه ای برای طرفدارنش بنویسد ، متن آن نامه چه خواهد بود ، گفت : چون سه بار در این روزهای کرونایی در بیمارستان بوده ، این نامه را برای پرستاران می نویسد .
با این مضمون که : "دست تک تکشان را می بوسم ، من کوچکتر از آن هستم که بتوانم از آنها تشکر کنم ، چون این پرستاران به قدری بزرگوارانه و بی غل و غش رسیدگی و پرستاری می کنند که نمی شود با هیچ زبانی از آنها تشکر کرد ، به همه خسته نباشید می گویم و برایشان از خدا آرزوی طول عمر و سلامتی دارم و از مردم خواهش می کنم که کاری کنند تا خستگی این پرستاران کمتر شود ."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار