نشست هماهنگی اجرای طرح هیئت اندیشه ورز نماز مدارس استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت نماز از فریضه های الهی است که مخلوق با خداوند یکتا رابطه معنوی بر قرار می کند .

کد مطلب: ۱۱۳۱۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی اجرای طرح هیئت اندیشه ورز نماز مدارس استان بوشهر برگزار شد

به گزارش پانا ،علی موحدی اظهار کرد : نماز از فریضه های الهی است که مخلوق با خداوند یکتا رابطه معنوی بر قرار می کند تا در پرتو آن به کمال مطلوب دست یابد .

موحدی گفت : هدف از تشکیل هیئت اندیشه ورز نماز ، ایجاد اتاق فکر از صاحبنظران حوزه های دینی ، فرهنگی و علمی با مشارکت کارشناسان ، مدیران و معلمان مدارس می باشد تا با همفکری و همکاری و تشریک مساعی زمینه دست یابی دانش آموزان به شناخت معرفت فراهم کنند .

موحدی افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت ها برای فعالیت های حضوری باید بیشتر در فضای مجازی فعالیت کرد این مهم از طریق شبکه شاد صورت می گیرد .

او گفت : در حوزه قرآن ، عترت و نماز باید مدیران ، کارشناسان و معلمان مدارس همکاری کرده ، شبکه شاد را فعال و تقویت کنند . زیرا تعامل ، همفکری و همدلی موجب تحقق هدف ها می شود .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح نمود : نماز محور ارتباط انسان با خدا یگانه است و ترویج نماز باعث افزایش اعتقاد های دینی می شود .

موحدی تاکید کرد : بنابرین باید نماز را به شیوه های عینی و ملموس نهادینه کرد .

در ادامه نشست : هریک ازکارشناسان حوزه اقامه نماز و مدیران مدارس نکاتی پیرامون امور اجرایی و عملیاتی برنامه های هیئت اندیشه ورز نماز بیان کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار