مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور:

واریز سهمیه اعتباری سوخت شهریور ماه 623 هزار خودروی حمل و نقل عمومی

تهران(پانا) -مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت شهریور ماه 623 هزار خودروی حمل و نقل عمومی در 23 مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
واریز سهمیه اعتباری سوخت شهریور ماه 623 هزار خودروی حمل و نقل عمومی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت شهریور ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت شهریور ماه 623 هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداریها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد.
وی افزود: سهمیه شهریور ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و یکصد و بیست میلیارد ریال است که در 23 مهر ماه به حساب رانندگان واریز شده است.
ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان کرد: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.
وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر "سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار