مدرسه خیر‌ساز «تسنیم» در روستای سربندان دماوند افتتاح شد

تهران(پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران  مراسم افتتاح دبستان خیر‌ساز روستای سربندان از توابع بخش مرکزی دماوند  با 6 کلاس درس در زمینی به مساحت هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهر‌ه‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه خیر‌ساز «تسنیم» در روستای سربندان دماوند افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، محمد صیدلو در این مراسم گفت: یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین تربیت انسان‌هایی در آموزش و پرورش است که وقتی به امکاناتی دست یافتند، نگاه آنها تفاسیری از آیات قرآن باشد .

او ادامه داد : انگیزه خانواده خیر و نیکوکار "یوسفی" به دل و ایمان و اعتقاد قلبیشان بر تمام نشدن زندگی و تجربه این دنیا در عالم مادی، باز می گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران پیرامون طرح « پویش آجر به آجر» افزود: دولت وظیفه دارد آموزش و پرورش رایگان را فراهم کند اما در این میان خیرین نیکوکار نیز در ایجاد و توسعه مدارس، نقش بسیار پر رنگی را ایفا کرده‌اند .خیرین از آنچه خداوند به آنها روزی داشته است انفاق می‌کنند .

بنابراین گزارش در این مراسم اعلام شد با توجه به اولویتهای آموزش و پرورش به همت بنیاد برکت 5مدرسه در شهرستان دماوند، 3مدرسه در بخش رودهن و 2مدرسه در شهرستان فیروزکوه ساخته خواهد شد .

در این مراسم سید احمد رسولی نژاد ، نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند و مهرداد پور‌فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار