۲۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد مستاجرند

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ساخت ۴۳ هزار واحد مسکن برای مددجویان سراسر کشور از ابتدای سال جاری آغاز شده است، گفت از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد تکمیل و به مددجویان واگذار شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
۲۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد مستاجرند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در مراسم تحویل ۱۱۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در شهرستان دهلران گفت: ساخت ۴۳ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت حمایت در سال جاری با همکاری کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن آغاز شده و امیدواریم در ماه‌های آتی تمام این واحدها به مددجویان تحویل شود.

وی ادامه داد: طی ماه‌های اخیر ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد از این منازل به اتمام رسیده و تحویل مددجویان شده است و امیدواریم مابقی واحدهای مسکونی در ماه‌های آتی به خانواده‌های تحت حمایت تحویل شود.

رئیس کمیته امداد ارائه مسکن مناسب به همه مددجویان را از ماموریت‌های اصلی این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: حدود ۲۱۹ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد مستاجر بوده و فاقد مسکن هستند و برنامه داریم تمام این مددجویان با اولویت خانواده‌های ایتام و خانواده‌های سه نفر به بالا را خانه‌دار کنیم.

بختیاری به تحویل ۱۱۵ واحد مسکن به مددجویان در دهلران اشاره کرد و گفت: با این اقدام و با همکاری بنیاد مسکن، مددجوی بدون مسکن در این شهرستان نداریم.

وی با تقدیر از کمک‌های خیران به کمیته امداد در حوزه مسکن‌سازی اظهار کرد: ساخت ۲ هزار واحد مسکن طی ماه جاری در استان ایلام آغاز شده که با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر واگذار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار