گپ‌ و گفت دوستانه مدیر منطقه ۱۳ با پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان

تهران(پانا)- سید محمد هادی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، در بازدید از محل مصاحبه عمومی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در دبستان سروش منطقه ۲ با دانشجویان تربیت معلمان سال ۹۹ دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
گپ‌ و گفت دوستانه مدیر منطقه ۱۳ با پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان

حسینی مدیر منطقه ۱۳ در بازید از محل مصاحبه، گفت: داوطلبانی که علاقمند به شغل معلمی هستند باید پس از انتخاب دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و طی مرحله مصاحبه عمومی و اختصاصی با اخذ مدرک کارشناسی وارد شغل معلمی شوند.
حسینی با اشاره به شرایط و ضوابط مصاحبه گفت: مصاحبه مرحله‌ای از فرایند آزمون برای انتخاب و پذیرش دانشجو است که امکان تکرار آن وجود ندارد. در جذب معلمان کمیت و کیفیت به‌صورت هم‌زمان موردنظر است. مصاحبه و گزینش در انتخاب بهترین معلم بی تاثیر نیست، بهترین معلم، معلمی است که تربیت‌شده دوره چهارساله دانشگاه فرهنگیان باشد.
وی افزود: ما باید گزینش را قوی کنیم تا با آموزش عالی، معلمی فرهیخته و با درایت، راهی کلاس درس شود.
او گفت: امسال نسبت به سال های گذشته در جذب دانشجویان تربیت معلم در منطقه ۱۳ رشد ۳۰ درصدی داشتیم و انشالله که در آینده ای نزدیک، کمبود معلمان در مدارس جبران شود.

سید محمد هادی حسینی، در این بازدید از زحمات ارزشمند محمد رزاقی، مدیر هسته گزینش شهر تهران، موسوی، معاون هسته گزینش قدردانی کردند.
در پایان حسینی با دانشجویان در حال مصاحبه در مورد انگیزه انتخاب این رشته و علاقه شان به شغل معلمی گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار