خیرین نیک اندیش، بازوان حمایتی موسسه خیریه بوستان شکوه مهر هستند

مشهد(پانا)- مدیرعامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر مشهد عنوان کرد انتظار داریم خیرین در این شرایط سخت و با توجه به مشکلات موجود، فرزندان موسسه شکوه مهر را فراموش نکنند، چرا که با کمک های آنهاست که اداره مراکزی همچون مراکز ما امکان پذیر است.

کد مطلب: ۱۱۳۰۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
خیرین نیک اندیش، بازوان حمایتی موسسه خیریه بوستان شکوه مهر هستند

محمد هادی اشرافی بجستانی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: موسسه خیریه بوستان شکوه مهر به صورت هیئت امنایی و تحت نظارت سازمان بهزیستی در سال 91 تاسیس و با سرپرستی شبانه روزی 400 معلول ذهنی و کودک بی سرپرست پسر و دختر و حمایت از 2 هزار خانواده نیازمند تحت پوشش در بخش مددکاری خانواده و واحد امداد بگیران، جزء بزرگترین مجموعه های توانبخشی و حمایتی در کشور است.
مدیرعامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر گفت: این موسسه در زمینه آموزشی و توانبخشی در 3 مرکز توانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی شهید بهشتی، مهر پناهندگان ضامن آهو و خانه کوچک پناهگاهی (مددجویان مرزی شهید بهشتی) در رده سنی 6 تا 60 سال و در زمینه شبه خانواده در 5 خانه کودک و نوجوان (رده سنی 2 تا 18 سال) فعالیت می کند.
اشرافی افزود: از سال 98 مرکز علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر با ظرفیت 2 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در شاخه های مرتبط به توانبخشی و کودکان استثنائی نیز به این موسسه واگذار شده است.
وی بیان کرد: تمامی هزینه های مربوط به نگهداری این عزیزان تنها از طریق مشارکتهای مردمی تامین می شود و تنها 13 درصد از کل هزینه ها از طریق بهزیستی تامین و الباقی کمک خیرین و نیک اندیشان گرامی است و در حال حاضر از ابتدای شیوع کرونا و به‌دلیل عدم برگزاری مراسم و نمایشگاهها و بازارچه ها جهت حضور خیرین و کمک به فرزندان این موسسه، آمار مشاکتهای مردمی بسیار پائین آمده در صورتی که با توجه به شرایط جامعه هزینه ها چند برابر شده است.
اشرافی عنوان کرد: انتظار داریم خیرین در این شرایط سخت و با توجه به مشکلات موجود، فرزندان موسسه شکوه مهر را فراموش نکنند چرا که با کمک‌های آنهاست که اداره مراکزی همچون مراکز ما امکان پذیر است.
وی در تشریح راه‌های ارتباطی و کمک به موسسه خیریه بوستان شکوه مهر گفت: اهدای کمکهای غیرنقدی از جمله مواد غذایی، پوشاک، مواد شوینده و بهداشتی، دارو امکان پذیر است، همچنین کمکهای نقدی از طریق واریز به شماره کارت رفاه 5894637000000098 به‌نام موسسه خیریه بوستان شکوه مهر و امکان پرداخت با کد دستوری #8888*720* است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار