اعلام اسامی چهارمین مرحله استانی جشنواره دانایی و توانایی درشهرری

شهرری (پانا) - کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت ما با کتاب خواندن شروع به دیدن جهان به شیوه ای متفاوت می‌کنیم و راه‌های خلاقانه‌ای برای زندگی پیدا خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی چهارمین مرحله استانی جشنواره دانایی و توانایی درشهرری

کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه گفت: مسابقات دانایی و توانایی یکی از رشته‌‌های مسابقات فرهنگی و هنری است که دانش‌آموزان کتاب انتخاب شده توسط وزارت خانه را می‌خوانند و بر آن اساس آزمون می دهند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

او افزود: کتاب متوسطه اول با نام کشتی‌سیراف و کتاب متوسطه دوم قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب که از قصه‌های مثنوی است را تشکیل می‌دهد این مسابقه از مدرسه شروع می‌شود و تا مرحله کشوری ادامه می‌یابد دانش‌آموزان مهسا ولی‌محمدی پایه‌نهم از دبیرستان شهید غیوری، تمنا رضایی پایه‌یازدهم از دبیرستان یاران مهدی و یلدا لطفی پایه‌هفتم از دبیرستان بعثت از برگزیدگان چهارمین مرحله استانی این جشنواره هستند.

رمضانی با اشاره به تاثیرات مفید کتاب و کتابخوانی بر روی ذهن بیان کرد: خواندن کتاب تاثیرات باور نکردنی روی ذهن و عملکرد انسان در زندگی فردی و اجتماعی می‌گذارد فواید فوق العاده ای دارد، به زندگی انگیزه می دهد و تخیلات را بهبود می‌بخشد که یکی از بزرگترین دلایل کتاب خواندن، کسب دانش است. کتاب ها یک منبع غنی از اطلاعات هستند که خواندن کتاب با موضوعات متنوع اطلاعات و عمق دانش را افزایش می‌دهد.

او عنوان کرد: یکی از مزایای اصلی خواندن کتاب توانایی آن در ایجاد مهارت تفکر انتقادی است خواندن نیاز فردی به پردازش اطلاعات را بهبود می‌بخشد هرچه بیشتر بخوانید، درک شما عمیق تر خواهد شد و بزرگترین تفاوت بین خواندن و تماشای تلویزیون این است که خواندن به شما امکان می دهد خلاقیت خود را آزاد کنید.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار