برگزاری رزمایش مواسات و همدلی درالبرز

3 هزار تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت البرزی تهیه می شود

کرج (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد در راستای کمک های مومنانه 3 هزار تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت و محروم استان البرز تهیه می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۰۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
3 هزار تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت البرزی تهیه می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، دومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در آموزش و پرورش استان با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش و محمدی فر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در مصلی شهر کرج برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در حاشیه این مراسم گفت: ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی و لوازم التحریر در این مرحله از کمک های مومنانه بین خانواده های دانش آموزان بی بضاعت البرزی توزیع می شود.

قاسمی در خصوص تداوم این مواسات گفت: در ادامه این کمک ها، با همراهی خیرین، کمیته امداد و دستگاه‌های مختلف اجرایی ۳ هزار تبلت تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت و محروم استان قرار می گیرد.

آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم با بیان اینکه در طول سالیان اخیر موارد بسیار فراوان از چهره‌های کمک و دستگیری مردم در حوادث مختلف را داشتیم، خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر و در جریان کرونا چهره تربیت اسلامی در بین مردم خود را نشان داد.
فرمانده قرارگاه مواسات و همدلی استان البرز با بیان اینکه یکی از مسائلی که رسول خدا صلی‌الله علیه و سلم به جامعه اسلامی آموزش دادند بحث مواسات و همدلی بود، بیان کرد: یکی از نشانه‌های مؤمن اهل مواسات بودن است و این امر با بحث انفاق و صدقه تفاوت دارد و ریشه آن معرفت و شناخت است.
وی با بیان اینکه دبیرخانه مرکزی مواسات و همدلی تشکیل‌شده است، بیان کرد: کرونا تمام خواهد شد و برای اینکه در مراحل بعدی اگر مشکلی پیش آمد بتوانیم اسامی، اولویت‌ها و نیازهای افراد را در اختیار داشته و به آن‌ها کمک کنیم، این دبیرخانه به‌صورت دائمی در کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار