جشن قرآن دانش آموزان دبستان ۲۱ بهمن منطقه ۱۲

تهران (پانا) - مرضیه فلاح، معاون پرورشی دبستان بیست و یک بهمن بیان کرد: توجه به حرمت و کرامت قران، تمام برنامه های دوره ابتدایی با رویکرد قرآنی شکوفا تر می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۰۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن قرآن دانش آموزان دبستان ۲۱ بهمن منطقه ۱۲

مرضیه فلاح، معاون پرورشی دبستان ۲۱بهمن گفت: باید آغاز فراگیری قرآن دانش آموزان پایه اول در فضای معنوی وعطرآگین برگزار شود. که خاطره ای ماندگار در روح و ذهن این دانش آموزان داشته باشد و موجب انس و الفت بیشتر نسبت به اولیای صالح خدا، ائمه اطهار و پیامبر اسلام شود.
وی افزود: بهتر است تمام برنامه های دوره ابتدایی با رویکرد قرآنی همراه باشد. تا دانش آموزان بتوانند در پایان این دوره قادر به روخوانی صحیح قرآن باشند. که این مهم دراستای اهداف قرآنی سند تحول بنیادین است.
فلاح ادامه داد: قرآن کرامت دارد و کتاب آسمانی و زبان خداست، که با ما حرف می زند؛ پس باید به قرآن عمل کنیم. قرآن برنامه زندگی است. تلاوت آیات قرآن و آموزش مفاهیم دین مبین اسلام اگر از دوران ابتدایی آغاز شود تاثیر بسیار عمیقی در بعد معنوی دانش آموزان ایجاد می کند.

وی گفت: آثار و نتایج قرائت قرآن و درک مفاهیم آن در زندگی انسان ها علاوه بر قرائت، معرفت و شناخت حقیقی قرآن تاثیر بسیار ژرفی در زندگی و منش فرد خواهد داشت. در اینصورت می توانیم آینده سازانی متعهد و پایبند به ارزش های اسلامی تربیت کنیم.
وی اضافه کرد: ضرورت آشنایی کودکان با آموزه های قرآنی و کاربرد آن در زندگی بسیار مهم است. هدف از برگزاری این جشن طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) تعمیق این ارزش ها وآشنایی دانش آموزان بااین کتاب آسمانی، که مملو از ارزشها و اخلاق اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار