موضوع سند مجلس دانش آموزی، سلامت روان دانش آموزان است

اصفهان(پانا) _ فرآیند ورود به مجلس برای دانش آموز به این صورت است که باید رؤسای شورای هر ناحیه وارد یک انتخابات شوند. در نهایت به 4 دختر و 4 پسر رأی داده می شود و یک نفر هم به عنوان نماینده اقلیت های مذهبی انتخاب می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۰۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
موضوع سند مجلس دانش آموزی، سلامت روان دانش آموزان  است

حوریا دانشمند عضو مجلس دانش آموزی استان اصفهان و دانش آموز دبیرستان فرهنگ ناحیه 4 استان اصفهان، در حاشیه اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی در گفت و گو با پانا، گفت: فرآیند ورود به مجلس برای دانش آموز به این صورت است که باید رؤسای شورای هر ناحیه وارد یک انتخابات شوند. با توجه به اینکه در اصفهان 41 منطقه وجود دارد از بین رؤسای شوراهای ناحیه کاندیداها اعلام داوطلبی می کنند و در نهایت به 4 دختر و 4 پسر رأی داده می شود و یک نفر هم به عنوان نماینده اقلیت های مذهبی انتخاب می شود و این دانش آموزان وارد مجلس دانش آموزی می شوند.
وی گفت: امسال موضوع سند مجلس دانش آموزی، سلامت روان دانش آموزان بود و تمام فعالیت های ما حول همین موضوع بود و از تمام استان ها تمامی دانش آموزان که نماینده مجلس دانش آموزی بودند ایده هایشان را در باب اینکه «چه کنیم که سلامت روح و روان دانش آموز فراهم شود» مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار