قربانی: احداث مدارسی با فضای ورزشی مناسب جهت سلامت دانش آموزان اهمیت دارد

تهران (پانا) - قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران معتقد است، همانطور که به مدارس شهر تهران علاوه بر بازسازی و مقاوم سازی باید توجه خاصی کرد، باید به مسئله اضافه وزن دانش آموزان هم توجه ویژه کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
قربانی: احداث مدارسی با فضای ورزشی مناسب جهت سلامت دانش آموزان اهمیت دارد

به گزارش روابط عمومی منطقه14تهران، دومین نشست مجمع خیرین مدرسه ساز ، با حضور قربانی ، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران ، مصطفی پور شهردار منطقه 14 ، نجم آبادی عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهر تهران ، سبزواری نماینده مجمع خیرین شهر تهران در منطقه 14 و جهانشاهی مدیر منطقه 14 در سالن شورای اداره برگزار شد.

در این جلسه قربانی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز ضمن عرض تبریک به انتصاب شایسته جهانشاهی به عنوان مدیر آموزش و پرورش و مصطفی پور به عنوان شهردار منطقه 14، برای هر دو این بزرگواران در کنار همکاران ساعی و صدیقشان از خداوند متعال آرزوی سلامتی و موفقیت را خواستار شد.

وی در ادامه اشاره ای به وضعیت جسمانی دانش آموزان از نظر افزایش وزن پرداخت و گفت: ما باید مدارسی را احداث کنیم که دارای فضای ورزشی مناسب باشد تا با رفع این نیازها به سلامتی دانش آموزان از نظر جسمی توجه خاصی شود.

در ادامه، گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت های و نشست های مجمع خیرین شهر تهران با سازمان و نهادها ارایه کرد و از ایجاد و تشکیل میز خیرین با اعضای مربوطه و شرح وظایف مشخص شده اشاره کرد. سپس ، مطالبی پیرامون آماری از بافت فرسوده و نیازمندی های مدارس شهر تهران با توجه به تراکم جمعیتی دانش آموزان در کلاس های درسی و کمبود ها عنوان شد.

وی افزود: به مدارس شهر تهران باید از نظرساخت و ساز و مقاوم سازی توجه خاصی کرد و لازم است یک نقشه راه طراحی شود و طبق بازدید ها و نظر کارشناسی مهندسین اولویت بندی شود .

وی افزود: در جلساتی که با مسئولین شورای شهر ، مجمع خیرین، اداره کل نوسازی و آموزش و پرورش در سطح کلان داشتند، مدارس را از نظر استقامت به سه قسمت تقسیم بندی کردند: نوع اول مدارسی که مستحکم هستند. نوع دوم مدارسی که با مقام سازی استحکام پیدا می کنند و نوع سوم مدارسی که نیاز به بازسازی و احداث جدید دارند. در این ارتباط باید اعتبارات برای این امر مهم در شهر تهران افزایش یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار