نجم آبادی: همبستگی میان آموزش و پرورش و شهرداری باید قوی تر باشد

تهران (پانا) - عضو هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران معتقد است دنیای امروز ما دنیای علم است .

کد مطلب: ۱۱۳۰۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نجم آبادی: همبستگی میان آموزش و پرورش و شهرداری باید قوی تر باشد

دومین نشست مجمع خیرین مدرسه ساز ، با حضور جهانشاهی مدیر منطقه، قربانی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، مصطفی پور، شهردار منطقه 14، نجم آبادی، عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهر تهران، سبزواری، نماینده مجمع خیرین شهر تهران در منطقه 14در سالن شورای اداره برگزار شد.

نجم آبادی،عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهر تهران گفت: دنیای امروز ، دنیای علم است. علت آمدن و جمع شدن و حضورما در این جلسه اینست که بگوییم ما را از تهران و ایران جدا نبینید و ندانید. فرزندان ما باید به علم دسترسی پیدا کنند تا مشکلات و نیاز هایشان برطرف شود تا خودشان را در جایگاه بالا و موفق ببینند و حفظ کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش به همراه شهرداری هردو از نظر کاری هدفشان خدمت به مردم است و یک سری خدمات رفاهی و آموزشی ارائه می نمایند تا جایگاه کشور ایران در دنیا حفظ شود. پس جدایی بین شهرداری و آموزش و پرورش وجود ندارد و این همبستگی باید قوی تر و مستحکم تر شود. چرا که هردو نیازمند به همدیگر هستند تا بتوانند در امر مدرسه سازی، نیاز های علمی و آموزشی دانش آموزان را برطرف کنند. باید مدارسی با نشاط و زیبا ساخت تا دانش آموزان حسرت مدارس خارج از کشور را نداشته باشند و نیاز ها در همین جا برطرف شود و این اتفاق مهم به همبستگی بیشتر بین شهرداری و آموزش و پرورش در کنار مجمع خیرین مدرسه ساز بستگی دارد .

در پایان وی افزود: فلسفه و هدف از انجام واجبات دینی در فریضه الهی مانند نماز جماعت را، در کنار هم و با هم بودند معنا کردند و این با هم بودن است که باعث رفع مشکلات می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار