معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

۱۲ سند رسمی محصول کار مجلس دانش آموزی است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت:  ۱۲ سند رسمی محصول کار مجلس دانش آموزی است و ما خوشحالیم که وزیر با نگاهی هوشمندانه به این مجلس و کارکردهای تربیتی سازمان دانش‌آموزی همچنین توسعه نقش پذیری دانش‌آموزان، استفاده از این ظرفیت‌ها را یکی از مهم ترین بسته‌های تحولی آموزش و پرورش قرار داده است.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۲ سند رسمی محصول کار مجلس دانش آموزی است

علیرضا کاظمی در مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌‌آموزی اظهار کرد: نمایندگان مجلس دانش آموزی نمونه ای از محصولات آموزش و پرورش در تربیت انسان‌های مومن، متعهد، نقاد، مطالبه گر و با اعتماد به نفس هستند.
وی افزود: این دانش آموزان بهترین دستاورد این ساختار ارزشمند هستند. افرادی تربیت شده که در تراز سند یا در مسیر تراز سند و بهترین خروجی‌های نظام تعلیم و تربیت هستند.
کاظمی با بیان اینکه پیشگامان و پیشران‌های بیانیه گام دوم انقلاب و قطعا مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی ایران این افراد هستند، گفت: مجلس دانش‌آموزی با کارکردهای تربیتی خود می‌تواند نقش اول را در تربیت دانش‌آموزان تراز سند ایفا کند و بستری برای آموزه‌های تربیتی باشد.
رئیس سازمان دانش آموزی کشور گفت: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ مشارکت جویی، تعامل و همکاری، مسئولیت پذیری و ایجاد زمینه برای مشارکت در عرصه‌های آموزش و پرورش از مهم ترین کارکردهای مجلس دانش‌آموزی است.
کاظمی افزود: همچنین توسعه و ترویج فرهنگ گفت‌وگو و تمرین و نهادینه سازی مهم ترین کارکرد مجلس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار