پخش زنده سخنرانی وزیر آموزش‌وپرورش در آئین اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی از «ساپ»

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی با سخنرانی وزیر آموزش‌وپرورش به صورت ویدئوکنفرانس بطور زنده از شبکه شاد پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پخش زنده سخنرانی وزیر آموزش‌وپرورش در آئین اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی از «ساپ»

مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۱۵ عصر امروز سه شنبه 22 مهرماه با حضور محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، به صورت غیرحضوری (ویدئو کنفرانس) برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هر استان رئیس ستاد برگزاری این مراسم در سطح استان است و مدیر سازمان دانش آموزی، به عنوان دبیر اجرایی، مسئولیت اجرای برنامه را در استان به عهده خواهند داشت و نمایندگان مجلس دانش آموزی هر استان، در مرکز استان از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم شرکت خواهند کرد.

در این نشست برخی از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی نطق های خود را پیرامون مسائل تعلیم و تربیت انجام داده روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و کارگروه گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب، گزارش کار دو ساله خود را ارائه خواهند کرد و در نهایت سند مجلس نهم به شور و مشورت گذاشته می‌شود و به تصویب نهایی خواهد رسید.

در بخشی از این مراسم از زحمات نمایندگان به عنوان مشاوران مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها تجلیل خواهد شد.

سخنرانی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم بعدازظهر امروز به‌طور مستقیم از کانال سامانه ارتباطی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی (ساپ) به آدرس @parvareshi4 در شبکه شاد پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار