کسب رتبه‌استانی و‌ کشوری برای درس تفکر و سبک زندگی در چهاردانگه

چهاردانگه(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی چهاردانگه از کسب رتبه دوم استانی توسط سرگروه آموزشی درس دوم تفکر و سبک زندگی چهاردانگه و همچنین کسب رتبه برگزیده کشوری در ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس این درس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه‌استانی و‌ کشوری برای درس تفکر و سبک زندگی در چهاردانگه

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، علی محمد مزیدلو، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی چهاردانگه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه درس تفکر و سبک زندگی در پایه های هفتم و هشتم متوسطه دوره اول تدریس می‌شود، بنابراین فعالیت‌های این کتاب درسی با موضوعات مختلف به‌گونه‌ای انتخاب شده است تا به دانش‌آموزان کمک کند که درباره سبک زندگی خود و دیگران خوب فکر کرده و مناسب‌ترین روش را برای یک زندگی سالم انتخاب کنند. چرا که هرکس شیوه زندگی خود را با توجه به عقاید، باورها و افکارش انتخاب می‌کند.

مزیدلو در ادامه ضمن عرض تبریک به فرهنگیان چهاردانگه به‌ویژه از دبیران درس تفکر و سبک زندگی چهاردانگه و سرگروه آموزشی این درس و کارشناس امور تربیتی منطقه تشکر کرد.

او همچنین در رابطه با برگزیدگان کشوری افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی و شناسایی و ترویج روش‌های نوین یاددهی-یادگیری است.

هرساله این جشنواره در بین دبیران درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های هفتم و هشتم متوسطه دوره اول برگزار می‌شود و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس که مدرسین این درس هستند با ارائه طرح درس و فیلم تدریس از دروس اعلام شده، دراین جشنواره مشارکت می‌ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار