محمدزاده: فعالیت سوادآموزی در شبکه شاد فعال می‌شود

تهران (پانا) - نوزدهمین جلسه شورای معاونین در سال جاری به ریاست شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
محمدزاده: فعالیت سوادآموزی در شبکه شاد فعال می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، در ابتدای جلسه ضمن آرزوی قبولی عزاداری ها در ایام اربعین حسینی (ع) پیشاپیش ایام پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفت و از حضور اعضای جلسه و فعالیت های انجام شده تشکر کرد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ، سال تحصیلی 99 را سال پر ابهامی دانست و بیان کرد: شرایط ایجاد شده به واسطه بیماری کرونا، مشکلات فراوانی را در حوزه تعلیم و تربیت کشور بوجود آورده که مبحث سوادآموزی نیز از آن مستثنی نیست و در شرایط فعلی کرونایی بهتر است علاوه بر نظارت های مجازی و جلسات ویدئو کنفرانسی، استانها قطب بندی شوند و در صورت ضرورت ، براساس قطب بندی، نظارت های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گیرد .لذا نظارت مستمر موجب انجام کارهای بصورت مناسب خواهد بود.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواداموزی در ادامه افزود: در خصوص شبکه شاد اسامی آموزش دهنده ها به وزارت متبوع ارائه شده و مقرر شده بر آن مبنا فعالیت سوادآموزی در شبکه شاد فعال شود، ولیکن به هر دلیلی اگر شبکه شاد نتوانست در حوزه سوادآموزی به ما کمک کند، باید سعی کنیم از دیگر راه های ممکن از جمله از ظرفیت سامانه تحت وب استفاده شود.

محمد زاده در خصوص بحث مدرسه محوری نیز مطالبی را ذکر کرد و گفت: بحث مدرسه محوری را جدی گرفته و شاخصی برای آن در نظر بگیریم چرا که استفاده از مدرسه و مدیر مدرسه و معلمین در آموزش بسیار مؤثر خواهد بود و دغدغه جذب آموزش دهنده جدید و ایجاد تعهد به سازمان را در بر نخواهد داشت . بنابر این لازم است کارگروهی تشکیل شود و با رعایت تمامی جوانب در این خصوص تصمیم لازم و کارشناسی را اتخاذ کنیم و طرح و تصمیم کارشناسی شده به صورت مستند سازی به استانها اعلام شود.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از نامجو منش به دلیل ارائه شاخص ها و معیارهای ارزیابی سال99 استانها و همچنین از اظهار نظر اعضای جلسه تشکر کرد.

در پایان جلسه از زحمات کوثری در زمان تصدی پست معاون توسعه و پشتیبانی و مونسان در زمان تصدی پست مدیر منابع انسانی و پشتیبانی تقدیر و تشکر کرد و افتخار بازنشستگی را بر این عزیزان تبریک گفته، برایشان آرزوی سلامتی کرد و گفت: به واسطه تجربه درخشان آقای کوثری و آقای مونسان همچنان از این عزیزان در سمت مشاور بهره خواهیم جست و از تجربیاتشان بهره خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار