داوران اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20» معرفی شدند

تهران (پانا) - ماهایا پطروسیان، مهرداد خوشبخت، محمدرضا بهشتی منفرد، افشین هاشمی، سحر مصیبی هروی، مرجان ریاحی، کریم امینی و ترانه سادات مسعودی علوی(داور مهمان)، تعداد 59 فیلم مسابقه جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20» را داوری می کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
داوران اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20»، داوران این جشنواره سینمایی که با محوریت موضوع کرونا و تاثیر آن بر زندگی مردم دنیا برگزار می شود، معرفی شدند.
بر اساس این خبر ماهایا پطروسیان، مهرداد خوشبخت، محمدرضا بهشتی منفرد، افشین هاشمی، سحر مصیبی هروی، مرجان ریاحی و کریم امینی مسئولیت داوری 59 اثر راه یافته به مسابقه اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20» را برعهده گرفتند.
همچنین ترانه سادات مسعودی علوی به عنوان نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به عنوان داور بخش ویژه قهرمانان و شهدای سلامت در داوری آثار راه یافته به این بخش سایر اعضای هیات داوران را همراهی خواهد کرد.
اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20» به دبیری مریم دوستی آبان 99 برگزار می شود. این جشنواره آنلاین به تاثیر شیوع کرونا بر شئون مختلف زندگی از سیاست و اقتصاد گرفته تا فرهنگ و هنر می پردازد.
این رویداد سینمایی با همراهی سازمان شهرداری تهران، کمیسیون ملی یونسکو در ایران، سامانه هاشور، مرکز نوآوری صبا و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در جریان برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار