مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آیین افتتاحیه سراسری پویش لبخند رضایت:

بسیج همواره در امتداد فرهنگ ایثار دفاع مقدس قدم برمی‌دارد

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آیین افتتاحیه سراسری پویش لبخند رضایت، بسیج را استمرار حضور جوانان و نوجوانانی دانست که فرهنگ ایثار را آموخته‌اند و از خود گذستگی را مشق کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بسیج همواره در امتداد فرهنگ ایثار دفاع مقدس قدم برمی‌دارد

محمد صیدلو با گرامیداشت ایام حزن و اندوه پایان ماه صفر گفت: بسیج امتداد فرهنگ دفاع مقدس است، و متشکل از جوانان و نوجوانانی است که فرهنگ ایثار را آموخته‌اند و از خود گذشتگی را مشق کرده‌اند، انسانهای به‌روزی که با تشخیص درست همیشه بازوی همراه جامعه بوده‌اند.

او گفت: بسیجی بی‌ادعایی را همواره سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده که انسانها را به سمت حیات طیبه سوق می‌دهد که این حس نوع دوستی را همیشه داشته‌اند.

صیدلو با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه بقره که خدای متعال میفرماید[کسانی که به عالم غیب ایمان دارند] گفت: این اعتقاد بسیجی است که می‌داند غیر از مشاهدات‌ عینی، عالم غیبی هم وجود دارد که با اعتقاد به آن همیشه در حال خدمت‌رسانی هستند.

این مقام مسوول تربیت انسانهایی با روحیه بسیجی را از وظایف آموزش و پرورش دانست و گفت: این پویش بزرگ موجب لبخند رضایت در دو گروه می‌شود، کسانی که توفیق خدمت پیدا می‌کنند و هم‌وطنانی که این مهربانی‌ها به دستشان می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار