رزاقی: تا 27 مهر مصاحبه عمومی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توسط هسته گزینش ادامه دارد

تهران (پانا) - محمد رزاقی، مدیر هسته گزینش شهر تهران از روند مصاحبه داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی با رعایت پرتکل های بهداشتی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رزاقی: تا 27 مهر مصاحبه عمومی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توسط هسته گزینش ادامه دارد

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، مصاحبه داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی در دبستان هیات امنایی سروش و کانون قدس در حال انجام است.
محمد رزاقی، مدیر هسته گزینش شهر تهران در این ارتباط گفت: مصاحبه داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاههای فرهنگیان و شهید رجایی در دبستان هیات امنایی سروش به میزبانی آموزش و پرورش منطقه 2 با رعایت پرتکل های بهداشتی در حال انجام است.

وی افزود: مصاحبه داوطلبان از تاریخ 16 مهرماه شروع شده است و تا 27 مهر با انجام مصاحبه تخصصی در دانشگاه فرهنگیان و مصاحبه عمومی توسط هسته گزینش آموزش و پرورش شهر تهران برگزار می شود.

رزاقی گفت: آمار داوطلبان دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی جهت مصاحبه 2422 نفر است که از این تعداد 1492 داوطلب خانم و 930 داوطلب آقا هستند.

مدیر هسته گزینش شهر تهران در پایان از مدیریت آموزش و پرورش منطقه 2 به دلیل همکاری خوب دبستان سروش و کانون قدس در روند انجام هر چه بهتر مصاحبه عمومی تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار