رمضانی در جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی مطرح کرد:

تاکید بر رساندن پیام انقلاب و نظام به جامعه فرهنگی با استفاده از فضای مجازی

تهران (پانا) - به گفته مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی برای بزرگداشت روز۱۳ آبان باید کارهای خوبی انجام داد تا بتوان با استفاده از فضای مجازی پیام انقلاب و نظام را به گوش جامعه فرهنگی رساند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر رساندن پیام انقلاب و نظام به جامعه فرهنگی با استفاده از فضای مجازی

علی رمضانی در جلسه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی با ببان اینکه روز ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی است گفت: حضرت امام (ره) در روز ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ تبعید شدند لذا دانش‌آموزان و فرهنگیان باید در جهت ارتقای احترام به این موضوع آگاه شوند.

وی افرود: برای بزرگداشت این روز باید کارهای خوبی انجام دهیم؛ امسال نیز باید با کمک تشکل‌های دانش‌آموزی بتوانیم کارها را باشکوه پیش ببریم. همچنین باید با استفاده از فضای مجازی پیام انقلاب و نظام را به گوش جامعه فرهنگی برسانیم.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با بیان اینکه باید بتوانیم در بستر شبکه شاد این برنامه را دنبال کنیم به برخی از برنامه‌هایی که باید در این راستا انجام شود اشاره کرد.

سیدمجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران نیز در ادامه این جلسه با تاکید براینکه در دوران کرونا در معاونت هیچ کاری را تعطیل نکردیم فقط روش‌های اجرا متفاوت شده است افزود: باید برای دانش‌آموزان نقش تعریف و به آنان اعتماد کنیم، باید به این جریان نگاه ویژه‌ای شود پیشنهاد می‌کنم یک هفته را به عنوان هفته تکریم دانش‌آموز قرار دهیم تا آنان را با استکبارستیزی آشنا کنیم.

هاشمی گفت: یکی از مسائل مهم در حوزه آسیب‌های اجتماعی، عاطفه به مدرسه و حس دانش‌آموز به مدرسه است لذا می‌توان در هفته ۱۳ آبان فعالیت‌های فرهنگی را برای مصون نگه داشتن دانش‌آموزان اجرا کنیم.

به گزارش پانا، مجتبی باستان جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی در این جلسه گفت: تمام برنامه‌های ما مبتنی بر دو محور کمک به سند تحول بنیادین و پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان ادامه داد: پویش‌هایی را راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم فعالیت‌های تربیتی فرهنگی را به خوبی اداره کنیم در هفته بسیج دانش‌آموزی نیز ۱۴ عنوان برنامه تدوین کردیم.

اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در ادامه جلسه گفت: در راستای ماموریت‌های خود در سازمان برنامه‌هایی را اجرا می‌کنیم؛ یکی از این برنامه‌ها این است که بخشی از محتوای لانه جاسوسی را در کانال پیشتازان (ساب) تنظیم و منتشر کنیم.

وی افزود: در روز ۱۳ آبان محتوایی را تحت عنوان امت پیامبر خواهیم داشت چرا که این روز مصادف با ۱۷ ربیع الاول نیز است همچنین بیانیه‌ای را در این راستا منتشر می‌کنیم و الگوهای دانش‌آموز انقلابی را معرفی خواهیم کرد.

علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه امسال مواجهه با روز ۱۳ آبان متفاوت است گفت: امسال باید بر روی مشکلات مردم تمرکز کنیم که امریکا مسبب آنان است. ما در اتحادیه برای روز ۱۳ آبان امسال برنامه‌های مختلفی را درنظر گرفتیم که اجرا خواهیم کرد.

در این جلسه هریک از اعضای حاضر از جمله نمایندگان سازمان جمعیت جوانان هلال احمر و حوزه روابط عمومی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار