معرفی منتخبین استانی جشنواره ترنم مهرآموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از اعلام نفرات برتر استانی جشنواره ترنم مهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
معرفی منتخبین استانی جشنواره ترنم مهرآموزش و پرورش اسلامشهر

سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفتوگو با پانا اظهارکرد: انس با قرآن کریم موجب نشاط و شادابی و اثرات خوبی در زندگی همگان مخصوصا" نوجوانان و جوانان دارد و توجه به آیات کتاب الهی در صورتی که سرلوحه برنامه زندگی قرار گیرد، سربلندی و موفقیت را به همراه خواهد داشت.

او بیان کرد: اسلامشهر به عنوان شهر حافظان قرآن شناخته می‌شود و تلاش در راستای بسط فرهنگ و تربیت ‌قرآنی که از ساحت‌های سند تحول بنیادین است، به همراه فراگیری سایر علوم، جهت پرورش نسل‌های آینده و تجهیز آنان به تعلیم و تربیت متعالی و گسترش اخلاق در جامعه از ضروریات بسیار مهم به شمار می‌رود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: جشنواره ترنم مهر با هدف تولید محتوا در زمینه‌های قرآن، عترت و نماز در سال گذشته و در سطح مناطق برگزارشد و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران منتخبین استانی رامعرفی کرد.

زارعی خاطر نشان کرد: منتخبین استانی بخش همکاران فرهنگی آموزش و پرورش اسلامشهر،مریم عسگری از مدرسه شاهدفاطمه زهرا(س) و سعیدعزتی از آموزشگاه نیکان و دربخش استانی دانش آموزی نیز، مهدی مرادی، میثم رجبی، محمد طاهاجودی،زهرارحیمی ثانی، ریحانه فتحی و ریحانه مهدی برترین‌های جشنواره ترنم مهرهستند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار