دانش آموز المپیادی مشهد در گفت و گو با پانا:

کشف دانش جدید و توسعه علم برای رفاه انسان ها، ازآرزوهای من است

مشهد(پانا)- دانش آموز پیشتاز و افتخارآفرین المپیاد بین المللی علوم وندا از آموزشکاه فرزانگان 2 آموزش و پرورش ناحیه6 مشهد مقدس، کشف دانش جدید و توسعه علم برای رفاه انسان ها را از آرزو های خود دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۰۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف دانش جدید و توسعه علم برای رفاه انسان ها، ازآرزوهای من است

ارغوان سیف زاده، دانش آموز پایه هشتم آموزشگاه دخترانه فرزانگان2 در گفت و گو با پانا اظهار کرد: علاقه زیادی به مطالعه و درس خواندن دارم و شرکت در این المپیاد ها باعث درک عمیق ترمفاهیم درسی و علاقه مندی من به فعالیت های علمی شده است.
وی گفت: المپیاد وندا از سال 2008 در حال برگزاری است و مرحله اول آن امسال به خاطر ویروس کرونا به صورت آنلاین و با مراقبت های ویژه زنده برگزار شد که در آن حدود 19 هزار دانش آموز از22کشور به رقابت پرداختند. مرحله دوم این رقابت در یکی از کشورهای آسیایی باز هم بصورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.
سیف‌زاده گفت: سال گذشته در المپیاد ریاضی ساسمو مدال نقره را کسب کردم و امسال با شرکت در المپیاد وندا هم صاحب مدال نقره این رقابت های علمی شدم.

وی با اشاره به نحوه توزیع مدال‌ها در این المپیاد علمی دانش آموزی گفت: در این رقابت علمی به 8درصد مدال طلا، 12 درصد مدال نقره و20 درصد مدال برنز اهداء می شود.
وی گفت: هدف از برگزاری این المپیاد تسلط آگاهانه دانش آموزان بر مباحث درسی و آشنایی با سوالات استاندارد و واقعی علوم در سطح دنیا است.
وی ادامه داد: من علاقه زیادی به فعالیت های علمی و پژوهشی دارم. همچنین ورزش های شنا، والیبال، شطرنج و کار با کامپیوتر از برنامه های منظم روزانه من است که لطف خداوند، تلاش و حمایت های پدر و مادرم، تشویق های خوب و به موقع معلمین از عوامل موفقیت‌های من شد.

وی گفت: سربلندی کشورم و رفاه مردم از آرزوهای من در آینده است که قطعا برای رسیدن به آن تلاش خواهم کرد، چراکه تلاش و برنامه رمز رسیدن به همه هدف ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار