معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان: دانشجو معلمان هم کاربر شبکه شاد شدند

تهران (پانا) - به گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان بدنبال توافق به عمل آمده با آموزش و پرورش امکان بهره مندی دانشجو معلمان کارورز از شبکه شاد فراهم شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان: دانشجو معلمان هم کاربر شبکه شاد شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، طاهر روشندل با تاکید بر اهمیت دوره کارورزی دانشگاه فرهنگیان در توسعه شایستگی های حرفه ای دانشجو معلمان افزود: از آن جا که نیم سال اول سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه فرهنگیان به صورت مجازی برگزار می شود، تصمیم گرفته شد کارورزی دانشجویان با همکاری آموزش و پرورش در مدارس محل سکونت آنان اجرا شود. در همین راستا راهکارهای اجرایی کارورزی در شرایط شیوع بیماری ویروس کرونا به کمک سه موقعیت واقعی/ مجازی(شبکه شاد) و دیداری، شنیداری مدرسه تلویزیونی ایران، توسط کارگروه مربوطه تدوین و در اختیار استادان کارورزی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی برای اساتید کارورزی به صورت مجازی در شهریور و مهرماه سال جاری گفت: با مساعدت معاونت های طرح برنامه و توسعه منابع، معاونت محترم نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت و مرکز محترم هوشمند سازی دانشگاه، ابتدا در سازمان مرکزی دانشگاه، دوره تربیت مدرس مرجع کشوری برای ۱۶۷ استاد کارورزی به کمک سامانه ( LMS ) برگزار شد و پس از آن برای حدود ۲۶۰۰ استاد کارورزی این دوره به صورت مجازی در دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور اجرا شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با قدردانی از تلاش های استادان کارورزی، معلمین و مدیران راهنمای کارورزی در مدارس مجری و همکاری و تعامل همکاران محترم آموزش و پرورش در سراسر کشور گفت: امید است خدمات با کیفیت در حوزه کارورزی را به دانشجو معلمان تقدیم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار