انهدام باند 3 نفره موبایل‌قاپان در تهران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از انهدام باند 3 نفره سارقان تلفن همراه و کشف 12 فقره موبایل قاپی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند 3 نفره موبایل‌قاپان در تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه در تشریح این خبر گفت: ساعت 1530 دقیقه نهم اردیبهشت ماه ماموران گشت کلانتری 135 آزادی از وقوع یک فقره سرقت موبایل در خیابان استاد معین مطلع و سریعا در محل وقوع جرم حاضر می شوند که مال باخته با مراجعه به ماموران اعلام می کند، در حال مکالمه با تلفن همراهم بودم که یک موتورسوار به من نزدیک و پس از قاپیدن تلفن از دستم متواری شد.

وی با اشاره به اینکه پس از ثبت شکایت شاکی در کلانتری، پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع و کارآگاهان در گام اول تحقیقات به محل وقوع جرم اعزام شدند، تصریح کرد: در پالایش صحنه جرم کارآگاهان به دست آوردند که موتورسوار پس از سرقت در همان محل جرم تلفن مسروقه را به دو مالخر فروخته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با شناسایی مالخر اموال مسروقه کارآگاهان در گام بعدی از بررسی های پلیسی، هویت و مخفیگاه هر دو مالخر را شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 10 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ دولتخواه گفت: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و اعتراف آنان به مالخری گوشی های سرقتی از فردی به هویت علی، سارق گوشی های سرقتی شناسایی و با هماهنگی های قضائی سومین متهم پرونده در مخفیگاش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علی در بازجویی های پلیسی به سرقت گوشی مال باخته اعتراف کرد، اضافه کرد: متهم همچنین به 12 فقره سرقت تلفن همراه و فروش آنها به مالخران اعتراف کرد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان گفت : با دستگیری تمامی اعضای باند و کشف 12 دستگاه موبایل مسروقه از مخفیگاه متهمان به همت کارآگاهان تمامی مال باختگان شناسایی و هر 3 متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار