برگزاری مرحله استانی چهارمین جشنواره دانایی توانایی بصورت مجازی

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با کتاب‌های مناسب و خواندنی و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سال تحصیلی 99-1398 چهارمین دوره جشنواره دانایی توانایی را با مشارکت دانش‌آموزان سراسر استان آغاز نمودیم.

کد مطلب: ۱۱۳۰۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی چهارمین جشنواره دانایی توانایی بصورت مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سیدمجتبی هاشمی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا از اسفندماه سال گذشته تا کنون و عدم حضور دانش‌آموزان در مدرسه، برآن شدیم مرحله استانی این جشنواره را با استفاده از بستر سامانه آزمون اداره کل و به شیوه کاملا الکترونیک برگزار کنیم.

هاشمی ادامه داد: خوشبختانه با معرفی کتاب‌های الکترونیک برای مطالعه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم در این مرحله با استقبال کم نظیر دانش‌آموزان مواجه شدیم و در روزهای آزمون 1606 نفر از دانش‌آموزان در سامانه آزمون اداره کل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هاشمی در پایان با اشاره به اینکه ده نفر از دانش آموزان شرکت کننده به مرحله کشوری راه می‌یابند گفت: امیدواریم با توجه به تغییر شیوه‌های برگزاری جشنواره‌ها، شاهد مشارکت حداکثر دانش‌آموزان در همه مراحل برگزاری جشنواره باشیم.

خاطرنشان می‌شود که مرحله کشوری چهارمین جشنواره دانایی توانایی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار