ششمین اجلاس استانی "نماز" اواخر آذرماه در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت ششمین اجلاس استانی نماز دهه آخر آذرماه امسال در بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۹۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ششمین اجلاس استانی "نماز" اواخر آذرماه در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، حسن ابراهیمی در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز با اشاره به اهمیت اقامه نماز در سطح جامعه و لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی در ترویج این فریضه الهی اظهار کرد: برای ششمین سال متوالی شاهد برگزاری اجلاس‌های استانی هستیم و امسال این اجلاس با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد در دهه آخر آذرماه با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در برپایی این اجلاس و اطلاع رسانی فراخوان برای افزایش تعداد آثار، بر زمینه‌سازی برای تولید آثار و پژوهش‌های کیفی تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر استفاده از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان برای خلق آثار را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید تلاش کنیم که اجلاس استانی نماز امسال به نحو بهتر نسبت به اجلاس‌های گذشته برگزار شود و از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان برای خلق آثار استفاده شود.

ابراهیمی با تقدیر از عملکرد مطلوب سال قبل کمیته تبلیغ و اطلاع رسانی اجلاس استانی نماز استان بوشهر گفت: این کمیته ابتکارات خوبی در برپایی نمایشگاه‌های جانبی اجلاس استانی نماز ارائه کرد.

وی بر اطلاع رسانی هر چه بیشتر و مشارکت رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در اجلاس استانی نماز تاکید کرد و افزود: آسیب شناسی اجلاس‌های گذشته و رفع موانع اشکالات آن مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار