نتایج چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد

تهران (پانا) - مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد که نتایج چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی منتشر شده و پذیرفته شدگان جهت اطلاع از نتایج و برنامه ثبت نام به سایت این مرکز به نشانی http://sanjeshp.ir مراجعه کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۹۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نتایج چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد

به گزارش وبدا، متن اطلاعیه مرکر سنجش آموزش پزشکی به شرح زیر است:

با سپاس بیکران به درگاه ایزد منان و تبریک به پذیرفته شدگان چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، مراتب ذیل جهت اطلاع کلیه افراد پذیرفته شده اعلام می‌شود:

1- شروع به دوره کلیه پذیرفته شدگان از روز شنبه سوم آبان ماه و مهلت ثبت نام از روز دوشنبه اول مهرماه لغایت روز چهارشنبه 13 مهرماه در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل پذیرش می باشد. پذیرفته شدگان محترم شایسته است جهت اطلاع از برنامه ثبت نام، قبل از مراجعه به دانشگاه نسبت به مراجعه به وبگاه اینترنتی دانشگاه اقدام کنند.

2- کلیه پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام، ملزم به ارائه اصل مستندات ثبت نامی، منطبق با سهمیه پذیرش به دانشگاه علوم پزشکی محل پذیرش است.

3- سپردن اسناد تعهدات خدمات قانونی منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاههای علوم پزشکی و متناسب با سهمیه پذیرش در موعد ثبت نام دستیاران الزامی است.

4- شروع به دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری فاقد وجاهت قانونی است.

شایان ذکر است عدم تکمیل مراحل ثبت نام در مواعد مذکور و یا عدم شروع به دوره در تاریخ فوق الذکر به منزله انصراف قطعی دستیار شناخته می‌شود. مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفین از ثبت نام به هر دلیل، از شرکت و پذیرش در آزمون پذیرش (دوره48)محروم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار