هشدار مجدد به مالکان گودهای پرخطر

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در هشداری خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر گودهای پر خطر توسط مالکان گودها و شهرداری شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
هشدار مجدد به مالکان گودهای پرخطر

محمد سالاری در جلسه امروز شورا در تذکری گفت: متاسفانه علی رغم هشدارهایی که کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر در خصوص گودهای پرخطر و تعیین تکلیف آن ها داشته اند، در دو روز گذشته شاهد ریزش ساختمان های مجاور گودی در منطقه ۱۷، محله فلاح بودیم که بسیار وحشتناک و نگران کننده بود.

وی ادامه داد: هرچند اقدام آتش نشانی و شهرداری منطقه درخصوص تخلیه شبانه ساکنان محل، علی رغم مقاومت آن ها جای تقدیر و سپاس دارد اما متاسفانه ورود دو نفر به یک ساختمان قدیمی منجر به فوت آن ها شد.

سالاری با اشاره به جلسه ریاست شورا و کمیسیون های تخصصی با معاونان مربوطه شهردار در خصوص گودهای پرخط، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد همه شهرداران مناطق نسبت به تعیین تکلیف گودها بر اساس آخرین اخطار داده شده اقدام کنند و متعاقب آن نیز ما به عنوان کمیسیون شهرسازی و همکاران کمیسیون عمران در مناطق حضور پیدا کردیم و به مالکین گودهای پرخطر هشدار دادیم که چنانچه از آخرین فرصت استفاده نکنند، شهرداری تهران راسا نسبت به پرکردن و تعیین تکلیف گودها با ایجاد سازه نگهبان اقدام می کند.

وی تصریح کرد: مجددا اعلام می کنم مالکان گودهای پرخطر آخرین فرصت را غنیمت بشمرند، مدیریت شهری دوست ندارد آن ها متضرر شوند اما قطعا بین حقوق عامه و حقوق خصوصی ترجیح مدیریت شهری تحقق حقوق عامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار