مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

برای آسیب های ناشی از دوران کرونا باید برنامه داشته باشیم

نیشابور(پانا)- مدیر آموزش و پرورش نیشابور در بازدید از مرکز مشاوره و مرکز خانواده پیوند، بااشاره به اهمیت هفته پیوند اولیاء و مربیان، تمرکز این دو مرکز در بخش دانش آموزی و خانواده بر روی آسیب های ناشی از فضای مجازی در شرایط کنونی راخواستار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برای آسیب های ناشی از دوران کرونا باید برنامه داشته باشیم

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، اصل مشاوره را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: موضوع فضای مرکز مشاوره به صورت خاص و ویژه در دستور کار قرار می گیرد و باید به سامان جدی برسد و با توجه به اهمیت این موضوع یقینا ماباید فضایی در خور مشاوران و مراجعان در نیشابور احداث کنیم.

علیرضا کلیدری با اشاره به برنامه های مربوط به هفته پیوند اولیاء و مربیان، افزود: مباحث ساختاری باید در درون سیستم حل شود و ضمن احترام به سلسه مراتب اداری، باید مشکلات مربوط به مرکز مشاوره دانش آموزی و مرکز مشاوره خانواده پیوند در خود مجموعه، مدیریت شود تا بهترین نتایج برای دانش آموزان و خانواده ها حاصل شود. در واقع ماهیت کار بسیار خوب است و باید در جهت تقویت این دو مرکز گام برداریم.

وی ادامه داد: شک نکنید در دوران کرونا یکی از دغدغه های خانواده ها و معلمان، آسیب های ناشی از دوران کروناست و باید امروز بیش از گذشته به فکر روح و روان دانش آموزان باشیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: باید از همین امروز به فکر باشیم و در این آشفته بازار منابع مختلف یادگیری و فضای مجازی، محیط امنی برای مخاطبان فراهم کنیم و این کار به صورت تخصصی از نیشابور آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار