اهداف برگزاری هفته‌ پژوهش با انتخاب شعار امسال معرفی شد

پژوهش و فناوری، جهش تولید، برنامه ریزی درسی فطرت گرایی توحیدی شعار هفته‌ پژوهش سازمان پژوهش است

تهران (پانا) - در نشست شورای مدیران سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، شعار، برنامه ها و اهم وظایف کمیته های اجرایی بررسی شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اهداف برگزاری هفته‌ پژوهش با انتخاب شعار امسال معرفی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در نشست شورای مدیران سازمان پس از بررسی چند دستور جلسه، برنامه پیشنهادی هفته پژوهش توسط معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری ارائه شد و هر یک از حاضرین دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

در برنامه ارائه شده از سوی علی محبی چند شعار به تبعیت از شعار اعلام شده توسط معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری پیشنهاد شد که بعد از نقد و نظر حاضرین شعار "پژوهش و فناوری، جهش تولید، برنامه ریزی درسی فطرت گرایی توحیدی" مورد تصویب قرار گرفت. همچنین با رویکرد ارج نهادن به پژوهش، گفتمان پژوهش محوری و سیاست گذاری حرفه‌ای در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، علی محبی دبیر هفته‌ی پژوهش، اهداف برگزاری این هفته را به شرح ذیل اعلام کرد:

-اشاعه و ترویج برنامه‌ها و اهداف تحولی سازمان

- گفتمان سازی درزمینه مشارکت پذیری در تدوین برنامه درسی وتولید بسته‌های تربیت و یادگیری

- تجلیل از پژوهشگران و دستاوردهای علمی وپژوهشی برجسته سازمان

- مسئله یابی و تعیین اولویت های علمی وپژوهشی با مشارکت ذی نفعان برنامه درسی

در ادامه علی محبی ضمن تاکید بر مشارکت همه‌ی واحدهای سازمان، اهم برنامه‌های این هفته در سطح سازمان و برون‌سازمانی را درقالب نشست علمی، جشنواره دستاوردهای پژوهشی، رونمایی از کتاب‌ها و دستاوردهای مهم سازمان، رونمایی از اولویت‌های پژوهشی سازمان، رونمایی از الگوی تولید محتوای الکترونیکی و... اعلام کرد.

حسن ملکی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن تقدیر از پیش بینی‌های انجام شده و تاکید برلزوم رونق برنامه‌های این هفته اعلام کرد به جهت اهمیت پژوهش های سازمانی و تقدیر از اقدامات پژوهشی همکاران سازمان در برنامه‌های هفته امسال بخشی به این موضوع اختصاص داده شود. وی در ادامه با تاکید بر تشکیل شورای راهبری و کارگروه اجرایی بزرگداشت هفته پژوهش در سازمان، صدور دستورالعمل مراسم هفته پژوهش شامل: تعیین وظایف معاونت‌ها و دفاتر، تنظیم برنامه‌های دقیق و فرایند انجام کارها، تشکیل کمیته های داوری، اختصاص بودجه برابر برآورد کارگروه مربوطه، ایجاد بستر اجرای مراسم به صورت مجازی، را از اقدامات موثر در برگزاری هرچه بهتر این هفته بر شمرد.

هفته پژوهش امسال از تاریخ 25 تا 29 آذرماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار